• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

Ako

Rolex
2-Faktor
Skrev ihop ett litet meddelande, efter research och er input, till min vän. Han hade ingen aning. Skönt besked att få på en fredag :)

Med infon han fick känns den än mer värdefull och hans far hade sagt att den var "bra" när han fick den. Han har lovat att göra mer research och hålla mig uppdaterad.
Helt vilt bra, en graal .
 
  • Like
Reactions: PJW

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Min Tenso är udda.
20160930_180217.jpg
 

MAK

Friends of KS
Letar bland gamla bilder på telefonen och hittar ett ur som med lite god vilja kvalar in som mögel dykare. Minns inte om jag postat den tidigare i tråden, men eftersom den är färgglad och piggar upp i höstmörkret postar jag glatt på ändå.
Skulle inte våga bada med den, men dykaren på baklocket pekar på det användningsområdet. Manuellt urverk med skruvskrona - känns tyvärr inte som en optimal kombination.

IMG_0031.JPG
IMG_0014.JPG
IMG_0043.JPG
 
Topp