• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Hå hå ja ja...över 5k med originallänken vore en väldigt försiktig värdering idag. Jag köpte den sedan på Kaplans utan länk (som på bild ovan) och letade den länken utan framgång ett bra tag. Synd att någon skilde dem åt.
Edit: klockan visade sig defekt då jag fick den och Kaplans erbjöd sig att reparera och serva mot del av kostnaden. Under reparationen avled aktuell urmakare som endast var i 45 års åldern och jag fick sedan vänta nästan ett halvår innan jag fick den åter. Another bit history s a s... ;)
Ja, inte varje dag man ser dylika länkar från Longines. Fattade inte bättre och släppte den billigt. Nu blir man alldeles till sig av bara länken i sig. När jag sålde den var den trasig. Han som köpte den från TTT kan ha arbetat lite smått för Kaplans har jag för mig.
 

RickardW

Cartier
2-Faktor
Vet inte om den passar in så bra på titeln men men ;)
Diggar den men sjukt trist med dom fult relumade visarna när allt annat är så fint...
20160907_172055.jpg
 
Topp