• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Väldigt svårt att se med min grumliga blick. Jag har kollat med lupp å lajjar med macron. Men lutar nog fan nästan åt äkta. Oavsett är det bra löd i text och index !
IMG_9334.JPG
Tyckte nästan det såg ut så, men sjukt svårt att se. Dock verkar du ha lite struktur på det svarta så du borde kunna se i rätt vinkel. Vet inte vad min Eterna är...
 

elmaco

Omega
67 är rätt dyrt men tror inte du hittar en vettig för under 40 idag. För några år sedan låg de på 30-50 beroende på skick, nu skulle jag snarare säga 40-60. Valutaförändringar gör mycket, både yen och USD är dyrt för oss nu.
Väldigt många exemplar är relumade vilket jag tycker ska dra ner värdet en del.

Edit: Lägger in två bonusbilder från tidigare idag.
IMG_7603.JPG
IMG_7596.JPG
Helvete vad fet!!!
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Fick hem denna i förrigår - mycket udda och mycket möglig - blir att serva och köpa ett riktigt armand. Vad tror ni? Tänkte gummi i tropicstil eller enfärgat nato? Det blåvita på bilden var det enda som passade jag hade hemma..
PFAqa6o.jpg
Tropic, länk eller enfärgat Nato tror jag kommer flyga. Grym bezel!

Kika fix delen, vankas gruppköp av Tropic där
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Fick hem denna i förrigår - mycket udda och mycket möglig - blir att serva och köpa ett riktigt armand. Vad tror ni? Tänkte gummi i tropicstil eller enfärgat nato? Det blåvita på bilden var det enda som passade jag hade hemma..
PFAqa6o.jpg
Cool klocka! :)
Som @Gummo säger, gå på ett i riktigt gummi inte silikon. Stor skillnad i utseende och komfort.
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Cool klocka! :)
Som @Gummo säger, gå på ett i riktigt gummi inte silikon. Stor skillnad i utseende och komfort.
Kolla eBay efter riktiga eller kinatropics ist. Provat singulars å de är i tjockt silikon, svampiga å drar åt sig damm.

Tack för tipsen grabbar! Ska tänka över det - blir service som gäller i första hand, sen bandköp. :)
 

Daytona96

Rolex
jag gillar verkligen dessa lip men har inte vågat slå till, med tanke på det udda verket! Men samtidigt är det just verket som gör den extra kul. Hoppas att det går att fixa din.
Ja jag håller med dig om det, det är alltid lite riskabelt att köpa ovanliga klockor som kan vara svåra att fixa.
Tack! Ja jag hoppas verkligen att min går att fixa, men jag fick den för ett rimligt pris iallafall.:)
 
Topp