• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

Gummo

Joker
2-Faktor
Udda mögeldykare kom från Bulgarien idag:)
bild 2.JPG
bild 3.JPG
 

Bilagor

  • bild 1.JPG
    bild 1.JPG
    219.4 KB · Visningar: 101
  • bild 4.JPG
    bild 4.JPG
    210.9 KB · Visningar: 98

Gummo

Joker
2-Faktor
Jag bidrar med några som inte sett ljuset på ett tag.. Japp, Gummo, fram med motorsågen ;)
( jag var tvungen att hitta på nåt inför foto :sorry: )
Åk till och köp några meter spännband från Biltema som du får klippa till dykarna och så får du sälja en av kronograferna så du kan köpa anständiga band till dina klockor;)
 

Solvik

Panerai
Åk till och köp några meter spännband från Biltema som du får klippa till dykarna och så får du sälja en av kronograferna så du kan köpa anständiga band till dina klockor;)

Sälja? Nu förstår jag inte vad du pratar om?
Påminner om att min låda med verktyg och länkar/band fortfarande är borta :bawling: Ha överseende med mig ;) Biltema är bra skit.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Sälja? Nu förstår jag inte vad du pratar om?
Påminner om att min låda med verktyg och länkar/band fortfarande är borta :bawling: Ha överseende med mig ;) Biltema är bra skit.
Ok då, du får en vecka på dig att hitta lådan. Men ser jag ett till rött läderband så tvingas jag ta till åtgärder!
 

Solvik

Panerai
Ok då, du får en vecka på dig att hitta lådan. Men ser jag ett till rött läderband så tvingas jag ta till åtgärder!

Hehe, taget! Det blir till att hålla tungan rätt i mun vid morgonens klockval framöver.. Hur är det med färgtoleransen i övrigt då? Är det bara rött som får dig att frusta och stampa i parketten?
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Vad gäller läderband är jag fruktansvärt konservativ, rentav hämmad, svart, brunt, mörkbrunt får det vara. Jobbar på att vara mer tillåtande och släppa loss med lite färg ibland. Provade ett par tvåfärgade natos en gång men det kändes som jag skulle på maskerad :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vad gäller läderband är jag fruktansvärt konservativ, rentav hämmad, svart, brunt, mörkbrunt får det vara. Jobbar på att vara mer tillåtande och släppa loss med lite färg ibland. Provade ett par tvåfärgade natos en gång men det kändes som jag skulle på maskerad :)
Om du är "fruktansvärt konservativ" så vet du att läder inte är okej på dykarklockor.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Om du är "fruktansvärt konservativ" så vet du att läder inte är okej på dykarklockor.

Tack för tillrättavisningen:) Håller med generellt. Riktigt gamla dykare får dock ha läderrem för mig. Även om det är fel tycker jag det är snyggt med läder på pensionerade dykare som på sin ålders höst övergått till att vara prydnadsklockor å livsstilsmarkörer.
 
Topp