• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dåtidens Apple watch - Citizen JG2000-59F

Nån som äger eller testat?


  • Totala väljare
    7

JLC

Panerai
2-Faktor
Citizen JG2000-59F - Temperature Vintage DualTime Analog Digital Silver Tone Watch
Nån som äger eller testat?

Får vibbar av Tillbaka till framtiden och åttiotalets eltrummor, schackrutiga dansgolv och stora brillor...


Citizen JG2000-59F Temperature Vintage DualTime Analog Digital Silver Tone Watch gold.jpg
 

Bilagor

  • Citizen JG2000-59F Temperature Vintage DualTime Analog Digital Silver Tone Watch.jpg
    Citizen JG2000-59F Temperature Vintage DualTime Analog Digital Silver Tone Watch.jpg
    42.5 KB · Visningar: 98

JLC

Panerai
2-Faktor
image.jpeg
Denna sålde jag för några månader sen. 1975-års Apple-watch! Commodore gjorde klockor långt innan Apple!!!
kul! hade ingen aning, trots att jag var flitig användare av en C64. Sålde min C64 i perfekt skick i org kartong nyligen till ett sv produktionsbolag som skulle göra en retro dokumentär över typ "datorns intåg i folkhemmet", skall visas i höst...
 

Hr_Proos

Patek
2-Faktor
kul! hade ingen aning, trots att jag var flitig användare av en C64. Sålde min C64 i perfekt skick i org kartong nyligen till ett sv produktionsbolag som skulle göra en retro dokumentär över typ "datorns intåg i folkhemmet", skall visas i höst...
Kul! Ska bli kul att se.
 

Hr_Proos

Patek
2-Faktor
går termon rätt. 30,6 grader! var är du nånstans...?
Den visar rätt, iaf +- 1 grad. Tror att det är normaltemperaturen på armen inomhus. Säg att tempen på armen är ca 35 graden, och klockan är lite kallare. Ligger den i lådan så visar den typ 20-21 grader, så jag antar att det stämmer rätt bra.
 
  • Like
Reactions: JLC
Topp