• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dörrvakter

Ricrob

Patek
Jag kände mig aldrig mer hemma i dörrarna runt Sture än med min helpolerade Breitling Crosswind Special på armen! På riktigt. Säkert! Johorå!

image.jpg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Två pass om dagen, helt onödigt om man inte ska tävla. Bild nr 2, ser ut som en vanlig kille med lite bättre biceps & axelparti än en gemene man. Aftonbladet, ska vi inte ens börja snacka om..
 

Rojalisten

Panerai
jobbar ju själv inom denna bransch =) Många kollegor som faktiskt är intresserade utav klockor, det som går hem mest är feta dykare, omega, oris etc. Kul o jämföra batonger o klockor ;)
 

UNO

Panerai
Två pass om dagen, helt onödigt om man inte ska tävla. Bild nr 2, ser ut som en vanlig kille med lite bättre biceps & axelparti än en gemene man.

Ha lite överseende, bättre med två än inget.
Coolt att många är vegetarianer.
Såg en svensk film från 1972, jag trodde det var fel på bilden tills jag förstod att alla var normala dvs smala.
Få omständigheter hörnen klocka coolare än en hälsosam bärare.
 

UNO

Panerai
Björnar, riktigt coolt!

Eeeeeh, jag bor på Södermalm och där finns det björnar men om dom är coola ? nja det tycker jag nog inte, dom är mest tillsammans med varandra.
 

demondave

Rolex
Haha, den här tråden var bra motivation innan benpasset idag ;)

Legday och Sinn UX istället för Bratte, kommer aldrig bli dörrvakt tydligen :)
 
Topp