• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

d@ke

Victor Enblom

Breitling
Köpte en Seiko Sub i pepsiutförande utav d@ke.

Bra kommunikation och otroligt nöjd med leverans och den var i det skick och utförande som var lovat.

5 stjärnor!
 

Hirtius

Cartier
2-Faktor
Jag köpte en Pulsar pepsi quartz för några månader sedan för att ha som badklocka. Den blev liggande till för häromveckan och jag kom då på att jag inte skrivit här. Jag var egentligen på jakt på en klocka på gummi och när jag nämnde det så skickade han med ett par armband utan extra kostnad. Klockan var som beskriven när den anlände. Riktig goodguy med servicekänsla
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Köpt ytterligare en Seiko av David. Inga konstigheter denna gång heller. Fortsatt good-guy!
 

mace

Cartier
2-Faktor
Köpte en Seiko minidykare av David. Supertrevlig, snabb med svar och allmänt enkel att ha att göra med. 100% goodguy - rekommenderas!
 

jenskevin

Omega
Köpte en sommardykare av David. En Citizen NY0040. Väldigt tillmötesgående, fixade även 2 natostraps. Good guy!
 

ElSensei

Omega
2-Faktor
Fick min 007a moddad av D@ke. Snabb affär och väldigt tillmötesgående - inga konstigheter med andra ord. Helt klart en goodguy i min bok!
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Den här gången köpte jag 2st uppfräschade gamla Pulsar-dykare av David. Allt löpte smidigt och klockorna kom snabbt, var välemballerade och är kanonfina. 100% Goodguy i min bok!
Tack för denna gången :)
 

Renadu

Cartier
Sålde en Seiko Kinetic till David. Snabb betalning, bra kommunikation och inga konstigheter. Helt klart en Goodguy!
 

F0ppa

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en liten dykare av David, snabbt skickat och precis som beskriven, mycket nöjd. GG helt klart

Foppa
 
Topp