• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

D W o män runt 50???

Pdson

Omega
Glad midsommar på er alla!!
Jag har suttit ett tag här o blivit smått deprimerad över en sak.....anledningen till depressionen just på midsommarafton är att jag inte förstår varför en hel del män runt 50-55 bär Daniel Wellington med randigt Nato.....gärna guldfärgade....
I min värld finns de sjukt mycke snyggare klockor i samma prisklass , DW blir bara så fel....otroligt fel
 

Hugii

Audemars
Glad midsommar på er alla!!
Jag har suttit ett tag här o blivit smått deprimerad över en sak.....anledningen till depressionen just på midsommarafton är att jag inte förstår varför en hel del män runt 50-55 bär Daniel Wellington med randigt Nato.....gärna guldfärgade....
I min värld finns de sjukt mycke snyggare klockor i samma prisklass , DW blir bara så fel....otroligt fel
Ungdomligt +trendigt= säkert frugan eller kidsen som är stylisten och pekar på vad som ska inhandlas :)
 

Pdson

Omega
Ja ni kan ha helt rätt i vad ni skriver :), vill inte stöta nån med min fråga, men förstår inte det hela med DW.
 

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Det spelar väl ingen roll vad andra har så länge du är nöjd och belåten med vad som sitter på din egen arm, det måste väl finnas trevligare saker att vila ögonen på än män i 50-års åldern :)
 
Hela Sverige är tyvärr inte klockintresserade, för dessa icke invigda är säkert en DW lyx. Finns massor av områden där nördar för just det säkert tycker att jag köper fel.
 

xmb216bc

Panerai
Glad midsommar på er alla!!
Jag har suttit ett tag här o blivit smått deprimerad över en sak.....anledningen till depressionen just på midsommarafton är att jag inte förstår varför en hel del män runt 50-55 bär Daniel Wellington med randigt Nato.....gärna guldfärgade....
I min värld finns de sjukt mycke snyggare klockor i samma prisklass , DW blir bara så fel....otroligt fel
Hoppas du fortfarande är vaken o kan fortsätta festen:D
 

Pdson

Omega
Sorry om jag klev på en något öm tå ang DW för vissa, min personliga känsla (som man borde få kliva fram med utan att skämmas vad man tycker) , är att DW inte ens borde finnas som alternativ till andra klockor (vet inte varför jag känner så, men sån är jag, och det handlar inte om status, finns många andra trevliga Klockor i samma prisspann), men vart jag vill komma med tråden vette fan, speciellt på midsommarafton :))))
 

Pdson

Omega
Det spelar väl ingen roll vad andra har så länge du är nöjd och belåten med vad som sitter på din egen arm, det måste väl finnas trevligare saker att vila ögonen på än män i 50-års åldern :)
Du sitter alltså på en fest och blir deprimerad över att folk bär DW. Du behöver jobba med dig själv en del gissar jag..
Helt jävla otroligt att du skapar en tråd om det..
Jamen eller hur??? Jag fick ju dig att svara på en tråd som du inte gillar och inte borde svara på o ändå svarar du på den , knepigt va??? Och för att förtydliga dina förutfattade meningar så sitter jag inte på en fest... Otroligt att du svarar på sånt här trams.....
 

RobVintage

Panerai
Glad midsommar på er alla!!
Jag har suttit ett tag här o blivit smått deprimerad över en sak.....anledningen till depressionen just på midsommarafton är att jag inte förstår varför en hel del män runt 50-55 bär Daniel Wellington med randigt Nato.....gärna guldfärgade....
I min värld finns de sjukt mycke snyggare klockor i samma prisklass , DW blir bara så fel....otroligt fel
Ok du blir deprimerad? Vad är det du vill diskutera? Du blir seriöst deprimerad!?
 

A.J.

Panerai
Alla tycker vi olika... "Smaken ä som....o.s.v" och tur är väl det:) DW är inget för mig men kanske tilltalar nån annan..;)
Nu stundar snart en ny dag med nya möjligheter!;)
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Det roliga är ju när dessa medelålders härliga, lite korpulenta män stylar till sig inför sommarfesten med ljusa chinos (som kommer bli skitiga under kvällen eftersom flädernubbar, sommardans och dansk julafton inte går så bra ihop) turkos kappahl skjorta och så pricken över i:et, DWklockan på sommarnato, och så tycker de att de är så snygga. Men det har nog mer kontexten att göra än klockan, vilken kan vara helt okej om folk vill ha en sån.
 
Topp