• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daddy is home!! Again..?!:-o

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den är häftig - grattis! Den orange lampliknande grejen - vad gör den? Är det multifunktion så att den blinkar när ägaren flippar för ofta? :D

Allvarligt - jag vet inte vad den är till för och hur ställer man in det den gör - dyktid, maxdjup eller vad det kan vara. Jag kan ju Googla, men om du har ägt den 2 ggr - så vet du svaret.

:) det är så enkelt att den frigör bezelringen. Trycker du inte ner den orange knappen kan du inte rubba ringen. Sen är den ju ASCOOL! orange och allt ;-)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ibland funderar jag på en sådan där. Inte riktigt min smak men så otroligt rätt ändå. Problemet är att jag ser mig själv i poolen med klockan och ena handen mot botten och fötterna strax under ytan..;)
Har du inte sett "Hitta Nemo"?... Fortsätt simma,fortsätt simma,fortsätt simma... :)
 

Rivalen

Rolex
Måste vara rätt att kunna låsa ringen när man dyker ifall man stöter emot så rubbas inga inställningar. Glycine har väl nån sån låsfunktion också vet inte om det är för dyk dock.. Varför inte Rolex har det vet jag inte.

STORT GRATTIS!
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Grattis!

Har provat en sån där en gång och den satt förvånansvärt jättebra på 17cm handled.

Sjukt tuff dinka och visst kan man döda med den?
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Grattis!
Den är onekligen hur cool som helst och varje dykare med lite självaktning borde ha en sån istället för viktbälte! Att den dessutom kvalificerar sig som powertool jämte bilmaskiner och slagborr är ju bara en fet bonus!
 

firman

Cartier
Va fan, var det den här här det var sånt satans liv om Ric?

Då kunde ju lika gärna väntat på post kärringens Avi.................. :D


Grattis ;) och nu behöver du aldrig mer vänta på någon avi ;)
 

Marhoi

Friends of KS
Jag förstår mig verkligen inte på tjusningen med ploppen. Är det bara jag eller? Men är du nöjd så är jag nöjd. Stort grattis till mordvapnet!
 

firman

Cartier
Jag förstår mig verkligen inte på tjusningen med ploppen. Är det bara jag eller? Men är du nöjd så är jag nöjd. Stort grattis till mordvapnet!


Nej du är inte ensam :D en till här!!!


Skulle valt den här istället ;) baby ploprof
pzNMJql.jpg
 

16610

Patek
2-Faktor
Stort grattis! Den där är stor! Åker du förbi Borås får du stanna till så jag får testa den!
 
Topp