• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagen är här! Avresa mot en av graalerna om en timme!

frere

Audemars
2-Faktor
tumblr_l6650lHRQ61qbs72i.jpg
 
Sådär!

Efter uppstigning tidigare än vad som anses vettigt en ledig dag så bar det av för bilresa upp till Halmstad. Endast 7 grader kallt när det tuffade ut på motorvägen. När man så sakteliga närmar sig landskrona börjar solen smyga upp över horisonten och de jag redan kände när jag steg upp var att detta blir en RIKTIGT bra dag. Ett par mil från destination kommer det efterlängtade meddelandet: "jag är framme, sätter mig på caféet så länge". Det börjar rycka lite sådär skönt i kroppen och det krävs en hel del självbehärskning för att inte dra upp i de lite högre hastigheterna.

Som vilsen skåning tar det ett tag att hitta rätt men tillslut så löser det sig. Över torget kommer han, min hjälte, med något väldigt fint i sin hand:

IMAG0412_zpsbca67dec.jpg


En påse från Rob? I Halmstad?

Vi glider vidare mot caféet och känner och klämmer lite på varandra för att sen avsluta affären. Som den novis man är så har jag självklart missat några detaljer så det blev lite samkväm på det lokala bankkontoret innan alla skruvar löstes upp. Men tack vare Frida på kontoret så blev vi alla lyckliga idag!

Vad gömmer sig då i denna mytomspunna påse?

IMAG0413_zpsbe7c2240.jpg


Ser ut som en rätt rejäl låda?

IMAG0414_zps2efcab3e.jpg


Storleken är inte allt sa alltid min mamma, jag tror henne inte!

IMAG0415_zpsfb5f27d0.jpg



Endorfinerna som springer lösa i kroppen när man ser lådan går ej att beskriva!

IMAG0416_zps75abf3f7.jpg



SPÄNNANDE!!!!

IMAG0417_zps087777d7.jpg


Men vafan? En simpel Rolex? Du skämtar med mig aprillo?

IMAG0418_zps38644aec.jpg


Hur hamnade den där så fort? :O

Stort tack till EkMikael för affären och tålamodet med en nybörjare :D
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Sådär!

Efter uppstigning tidigare än vad som anses vettigt en ledig dag så bar det av för bilresa upp till Halmstad. Endast 7 grader kallt när det tuffade ut på motorvägen. När man så sakteliga närmar sig landskrona börjar solen smyga upp över horisonten och de jag redan kände när jag steg upp var att detta blir en RIKTIGT bra dag. Ett par mil från destination kommer det efterlängtade meddelandet: "jag är framme, sätter mig på caféet så länge". Det börjar rycka lite sådär skönt i kroppen och det krävs en hel del självbehärskning för att inte dra upp i de lite högre hastigheterna.

Som vilsen skåning tar det ett tag att hitta rätt men tillslut så löser det sig. Över torget kommer han, min hjälte, med något väldigt fint i sin hand:

IMAG0412_zpsbca67dec.jpg


En påse från Rob? I Halmstad?

Vi glider vidare mot caféet och känner och klämmer lite på varandra för att sen avsluta affären. Som den novis man är så har jag självklart missat några detaljer så det blev lite samkväm på det lokala bankkontoret innan alla skruvar löstes upp. Men tack vare Frida på kontoret så blev vi alla lyckliga idag!

Vad gömmer sig då i denna mytomspunna påse?

IMAG0413_zpsbe7c2240.jpg


Ser ut som en rätt rejäl låda?

IMAG0414_zps2efcab3e.jpg


Storleken är inte allt sa alltid min mamma, jag tror henne inte!

IMAG0415_zpsfb5f27d0.jpg



Endorfinerna som springer lösa i kroppen när man ser lådan går ej att beskriva!

IMAG0416_zps75abf3f7.jpg



SPÄNNANDE!!!!

IMAG0417_zps087777d7.jpg


Men vafan? En simpel Rolex? Du skämtar med mig aprillo?

IMAG0418_zps38644aec.jpg


Hur hamnade den där så fort? :O

Stort tack till EkMikael för affären och tålamodet med en nybörjare :D
Skaplig combo dom där två!

AP Divern är så sjukt grym!
 

par

Patek
2-Faktor
Stort grattis, en av mina favorit ap. Hade jag haft en tillräckligt kraftig handled hade jag nog ägt en:)
 

Vnagenius

Cartier
2-Faktor
Va fan! Har den där fetingen varit på min hemmaplan och 5 minuters promenad från mitt arbete idag alltså, jag vill också klämma! :drowning:
Asgrym klocka, stort grattis!
 
Topp