Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Dagen efter.. Ångest och dåligt samvete!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Ricrob, 13 oktober 2013.

1. Ricrob
    Trådstartare

Ricrob Friherre

Fan va kul det var igår! Härliga människor, grymma klockor, bra mat, massor att dricka.. Ja, jag kan ösa ur mig superlativ en bra stund!

MEN jag har dåligt samvete..

Jag fick massor av komplimanger ang mitt senaste tillskott och många frågade om jag är nöjd. När jag tänker efter och minns tillbaka så känns det som att jag spydde en del galla över den faktiskt. Varför? Ok, det är ingen keeper.. Ok, jag föredrar nog den med svart tavla.. Ok, set finns små detaljer som inte känns hundra i mina ögon..

Dagen som gått har till stor del spenderats med med ett halvt öga på klockan för att "känna in den" och mitt dåliga samvete har vuxit sig starkare, för den är riktigt riktigt vass och hade det inte varit för ett brinnande begär för en 116613 så hade jag förmodligen gillat den ännu mer! Storleken är perfekt avvägd, den är fräsch och sportig och lumen är svinmysig!

Sorry Expy för att jag snackade skit om dig igår, jag var vilsen och berusad, då det räknas inte! :)

Asplund, Molle, Tobbe-i-Etuna och 9 andra gillar detta.
  2. garfield

garfield Friends of KS

Jaaru.... det var väl typ ett f***hår från att jag hade vaknat med din Expy och du med min Hulk i morse, om jag inte minns fel. Fast det vore iofs inte helt omöjligt, sista timmen känns aningen dimmig. Men jävlar vilken kväll. Tack alla för ett superkalas. Vågar man hoppas på ett 1,5 års jubileum?

gruby och Aquaracer2 gillar detta.
  3. Ricrob
    Trådstartare

Ricrob Friherre

Det hade iofs varit lite kul! ;)

Jag ska nog föreslå att vi firar månadsvis i fortsättningen!

StrawberryFields, Vesper, B1884 och 1 annan gillar detta.
  4. Bra! Jag tyckte synd om Expyn och pratet mitt framför ansiktet på den :)

Asplund gillar detta.
  5. leben

leben El Patrón

Vakna upp med din hulk? Grrrrrrrr

jabla och Asplund gillar detta.
  6. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Hahaha... men brukar man inte säga att alkohol tar fram den djupaste sanningen ;)

Molle gillar detta.
  7. JoberMan

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland
    Nej för fan. IN VINO VERITAS är riktig djävla dravel. Ljuger som absolut mest på fyllan. Har till och med fått med en tjej hem som var nazist genom att påstå att jag jobbade åt Assar Oredsson och Nordiska Rikspartiet på 80-talet. Fick med en tjej som var dvärg en gång också, genom att påstå att jag hade en kortväxt syster och att jag visste hur jobbigt kortväxta hade det.

StrawberryFields, vikgul, jabla och 15 andra gillar detta.
  8. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

:) Du är fan inte nykter än va?

jabla och Molle gillar detta.
  9. Wi

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    Du slängde rätt så mycket skit på den =P
    Om jag läste dig rätt så var det främst den vita tavlans fel. Byt till svart så slipper du skuldkänslor

par gillar detta.
  10. par

par Friends of KS

Klart du ska ha en 116613=)

11. Ricrob
    Trådstartare

Ricrob Friherre

Underbart bra tips som vanligt Jober! Jag har länge velat lägra en nazist men inte haft ngn bra icebreaker på lager! Samma med dvärg förresten, så nu kanske jag kan lyckas med en dvärg-nazist t.o.m.! Tack! :D

JoberMan gillar detta.
  12. MKRGG

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
  13. Ricrob
    Trådstartare

Ricrob Friherre

MKRGG och Wii gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield