• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagen efter.. Ångest och dåligt samvete!

Ricrob

Patek
Fan va kul det var igår! Härliga människor, grymma klockor, bra mat, massor att dricka.. Ja, jag kan ösa ur mig superlativ en bra stund!

MEN jag har dåligt samvete..

Jag fick massor av komplimanger ang mitt senaste tillskott och många frågade om jag är nöjd. När jag tänker efter och minns tillbaka så känns det som att jag spydde en del galla över den faktiskt. Varför? Ok, det är ingen keeper.. Ok, jag föredrar nog den med svart tavla.. Ok, set finns små detaljer som inte känns hundra i mina ögon..

Dagen som gått har till stor del spenderats med med ett halvt öga på klockan för att "känna in den" och mitt dåliga samvete har vuxit sig starkare, för den är riktigt riktigt vass och hade det inte varit för ett brinnande begär för en 116613 så hade jag förmodligen gillat den ännu mer! Storleken är perfekt avvägd, den är fräsch och sportig och lumen är svinmysig!

Sorry Expy för att jag snackade skit om dig igår, jag var vilsen och berusad, då det räknas inte! :)

wPuaDET.jpg
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Jaaru.... det var väl typ ett f***hår från att jag hade vaknat med din Expy och du med min Hulk i morse, om jag inte minns fel. Fast det vore iofs inte helt omöjligt, sista timmen känns aningen dimmig. Men jävlar vilken kväll. Tack alla för ett superkalas. Vågar man hoppas på ett 1,5 års jubileum?
 

Ricrob

Patek
Jaaru.... det var väl typ ett f***hår från att jag hade vaknat med din Expy och du med min Hulk i morse, om jag inte minns fel. Fast det vore iofs inte helt omöjligt, sista timmen känns aningen dimmig. Men jävlar vilken kväll. Tack alla för ett superkalas. Vågar man hoppas på ett 1,5 års jubileum?
Det hade iofs varit lite kul! ;)

Jag ska nog föreslå att vi firar månadsvis i fortsättningen!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jaaru.... det var väl typ ett f***hår från att jag hade vaknat med din Expy och du med min Hulk i morse, om jag inte minns fel. Fast det vore iofs inte helt omöjligt, sista timmen känns aningen dimmig. Men jävlar vilken kväll. Tack alla för ett superkalas. Vågar man hoppas på ett 1,5 års jubileum?
Vakna upp med din hulk? Grrrrrrrr
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Hahaha... men brukar man inte säga att alkohol tar fram den djupaste sanningen ;)
Nej för fan. IN VINO VERITAS är riktig djävla dravel. Ljuger som absolut mest på fyllan. Har till och med fått med en tjej hem som var nazist genom att påstå att jag jobbade åt Assar Oredsson och Nordiska Rikspartiet på 80-talet. Fick med en tjej som var dvärg en gång också, genom att påstå att jag hade en kortväxt syster och att jag visste hur jobbigt kortväxta hade det.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nej för fan. IN VINO VERITAS är riktig djävla dravel. Ljuger som absolut mest på fyllan. Har till och med fått med en tjej hem som var nazist genom att påstå att jag jobbade åt Assar Oredsson och Nordiska Rikspartiet på 80-talet. Fick med en tjej som var dvärg en gång också, genom att påstå att jag hade en kortväxt syster och att jag visste hur jobbigt kortväxta hade det.

:) Du är fan inte nykter än va?
 

Wi

NLA
2-Faktor
Du slängde rätt så mycket skit på den =P
Om jag läste dig rätt så var det främst den vita tavlans fel. Byt till svart så slipper du skuldkänslor
 
  • Like
Reactions: par

Ricrob

Patek
Nej för fan. IN VINO VERITAS är riktig djävla dravel. Ljuger som absolut mest på fyllan. Har till och med fått med en tjej hem som var nazist genom att påstå att jag jobbade åt Assar Oredsson och Nordiska Rikspartiet på 80-talet. Fick med en tjej som var dvärg en gång också, genom att påstå att jag hade en kortväxt syster och att jag visste hur jobbigt kortväxta hade det.
Underbart bra tips som vanligt Jober! Jag har länge velat lägra en nazist men inte haft ngn bra icebreaker på lager! Samma med dvärg förresten, så nu kanske jag kan lyckas med en dvärg-nazist t.o.m.! Tack! :D
 
Topp