• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens Asiatiska klocka-tråden!

Jaspero

Omega
image.jpeg
Dagens gröning.
 

AB

Panerai
2-Faktor
Vår/sommarklockan är här!

Hämtade upp min blue lagoon srpb11 hos Klockmaster Gävle idag.
Skitbra service genom hela köpet, tvärnöjd med både dom och framförallt med klockan.

Otroligt fin sunburst (heter det så?) som inte görs rättvisa på bild.

IMG_0487.JPG
Grattis, sjukt fin! Hade köpt en själv om jag inte ägde en Padi...
 

Alruts

Rolex
Pledge Member
Dubbelpost fraan vintage

Dagens är en klocka jag köpte på FB auktion enbart för jag ville ha länken. När den anlände igår uppdagade jag att det var 19mm, och inte 18 som jag trott. Har inte hjärta att fila ned 19 mm endlänkar dock. Skicket var också mycket bättre änn förventat, så den får nog stanna ett tag den här också.... Seiko 6619-8120 från juni 66. Är rätt svag för dom här tidiga 60 talarna från Seiko. Clean design och 37mm är perfekt storlek.

img_20170302_100131-jpg.486335
 

lenname

Panerai
Dubbelpost fraan vintage

Dagens är en klocka jag köpte på FB auktion enbart för jag ville ha länken. När den anlände igår uppdagade jag att det var 19mm, och inte 18 som jag trott. Har inte hjärta att fila ned 19 mm endlänkar dock. Skicket var också mycket bättre änn förventat, så den får nog stanna ett tag den här också.... Seiko 6619-8120 från juni 66. Är rätt svag för dom här tidiga 60 talarna från Seiko. Clean design och 37mm är perfekt storlek.

img_20170302_100131-jpg.486335
Jäklar va fint vintage
 
Topp