Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Dagens, bara för att....

Diskussion i 'Diskussion' startad av masterkiller, 22 oktober 2012.

1. ....här kan man posta något 'bara för att'

En gammal goding som några kanske missat, Archie for president!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BMQzQeBsvEA

[video]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BMQzQeBsvEA[/video]

Någon som vet vad den om Patek heter, när han pratar om super luxury watch hela tiden...

2. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Just det, det var det inslaget jag menade med Omega.. Vilken skön lirare.. Haha :D

3. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    Karln kan ju inte vara på riktigt. Inte det minsta insnöad, verkligen inte. Tackar för länkrn masterkiller, gav mig ett gott skratt.

4. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Haha efter sågningen av Seiko och Omega-ägare anade jag att det var nått skumt med snubben, men detta klippet får ses som det slutgiltiga beviset. Insnöad är bara förnamnet :D

Mårtenssons ur Brookfield