• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

dagens beater på riktigt!!!!

poormans

Rolex
fixade en heuer carrera beater åt en kompis för några år sedan som funkat utmärkt och nu hörde han av sig och ha hjälp att hitta en ny länk, han hade tydligen kört en kapklinga med defekt klingskydd och stannat klingan mot länken

antagligen tur i oturen

ps om någon har en ok heuer carrera länk PM'a gärna

cheers
christian
 

JayJay

Rolex
kommer ihåg att slöjdlärarna i skolan alltid tjatade om att man skulle ta av sig klockan... gissar att den här killen är glad att han inte gjorde det.
Lycka till med länkjakten.
 

poormans

Rolex
japp de är ju till för att användas :)

försöker hitta den där tråden om en rolex sub som hamnade i botten på motorrummet på någon fiskebåt, sen låg den där i något år innan ägaren hittde den, vad jag minns så såg den rent för jävlig ut

grymt kul tråd

cheers
christian
 

Båtkocken

Panerai
2-Faktor
Vilken flax!
Den där skulle jag burit och dragit fyllehistorier om hur hur jag och min klocka slogs mot ett gäng speedade ninjor.
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Skönt att klockan tog smällen. Minns när skolans träslöjdslärare råkade såga av en fingertopp, jag är inte riktigt bekväm med bandsågar efter det.
 

Igge

Panerai

Chuck

Patek
2-Faktor
9333d52ba7f6b848721c287dd78c2b85.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Fysatan! Tur hade han. väldigt försiktig när jag pysslar i verkstan efter att en klasskompis blev av med en fingertopp..

Men det är ju svinballt! Imponeringsfaktor när någon frågar "äh fastna i sågklingan.. De lunch."

Upp med bild på hela klockan!
 
Topp