• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens dass bild!

Mr.Chang

Audemars
Dass bild från Japan.T.o.m dass måste vara tillkrånglad i Japan.;)
DIdUaQe.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Säger du va!
I brist på annat så satte jag mig på en sådan med ryggsäcken på ryggen,kunde fan inte resa mig upp igen.Och inga handtag fanns det heller!!!:D

Det där är ju en "hål i golvet toa". Man ska alltså stå upp (om du inte visste det). Det är standard i flera asiatiska länder. Det är därför det står "Please do not stand on the toilet" på de västerländska toaletterna. :D
3535753624_b1cb8427c6.jpg
 

Mr.Chang

Audemars
Det där är ju en "hål i golvet toa". Man ska alltså stå upp (om du inte visste det). Det är standard i flera asiatiska länder. Det är därför det står "Please do not stand on the toilet" på de västerländska toaletterna. :D
3535753624_b1cb8427c6.jpg
Alltså,antingen så har du missuppfattat vad jag skrev eller har du utvecklad en bisarr böjelse att göra nummer 2 stående.
Som min bild visar så handlar det om en kinesiskt dass utan komplikationer! :D :D :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Alltså,antingen så har du missuppfattat vad jag skrev eller har du utvecklad en bisarr böjelse att göra nummer 2 stående.
Som min bild visar så handlar det om en kinesiskt dass utan komplikationer! :D :D :D

Jag kanske har missuppfattat eller missat någon ironi eller liknande(?), men man ska INTE sitta på en sådan toa. Du ser ribborna, de är för att man ska få bra fotfäste.
 

joca

Patek
2-Faktor
Haha jag blev något chockad när jag som 10-åring kom till Hong Kong och gick in på en sådan toalett första gången :D
 
Topp