• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens huvudvärk inne på Luxury Watches...

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Inbjuden för att snacka skit och kolla på dinkor, går ju inte att säga nej till. Blev lite yr i skallen, vet inte om det hade med espresson att göra eller att jag plöjde genom större delen av lagret på Patek :cigar:''





Fotade även PVD 116610 på begäran från medlem på forat, glömde dock Choparden..







Lite annat:











Riktigt kul i vanlig ordning, fick lära mig jävligt mycket om branschen idag också :bookworm:
Tack Tony och resten för ett grymt trevligt bemötande! På återseende! :)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Såg trevligt ut!

Undrar om inte en vanlig SubC hade blivit bättre i pvd jämfört med hulken...?
 
Inbjuden för att snacka skit och kolla på dinkor, går ju inte att säga nej till. Blev lite yr i skallen, vet inte om det hade med espresson att göra eller att jag plöjde genom större delen av lagret på Patek :cigar:''





Fotade även PVD 116610 på begäran från medlem på forat, glömde dock Choparden..







Lite annat:


attachment.php
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jag gillar att det verkar vara lite mer gun metal än helsvart. Men det kanske är bilderna?
 

Bottega

Cartier
Fyhelvete, det där uret är sinnes! Hublot gör rätt intressanta ur, mycket knäpp historia bakom de flesta. Man kan tycka att en Rolex eller Omega är mer värd pengarna, men i min ålder (24) så är en Knubbe värd sin slant. Drömmen vore Classic Fusion 45mm Tourbillon, Eller en lite simplare Aero Bang Skeleton! En "vanlig" big bang med krokodilgummit är inte helt fel heller!


:pompus::snaphappy:

Vi satt och gick genom dinkan, snackade historia och provade split-sekunden. Den var rätt ball även om jag inte gillar Hublot i överlag.





 

par

Patek
2-Faktor
Märkligt man kan göra en Senna edt, killen var mig veterligen alltid Tag H sponsrad? Känns som någon bara mjölkar hans namn nu.
I övrigt är ju alla pp helt underbara=)
 

A.Gold

Omega
Jo men han körde ju Tag Heuer, inte ok att kasta ut sig Senna edtions.

Alla som inte har sett dokumentären om Senna måste göra det omgående, vilket kung han är! Man blir 3 år igen när man ser honom svaja ut i kurvorna :D

 
Topp