• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

virrooo

Audemars
2-Faktor
Vann den här idag, ska bli kul att få hem den :)
Skärmavbild 2017-07-19 kl. 18.46.02.png
 

Martin Lovasz

Audemars
Vann den här Certina DS automat på Tradera idag och blev förvånad hur billigt jag fick den för (426kr). Jag brukar aldrig vinna dessa då suget efter DS modellerna är ganska stort.

1000332.jpg

Skall bli kul att få hem och serva den. Tror detta är 1967 års modell och tror även att det var sista årgången men möjligt att den fanns att köpa även 1968 sida vid sida med DS-2.
 
Senast ändrad:

MrAndersson

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Vann den här Certina DS automat på Tradera idag och blev förvånad hur billigt jag fick den för (426kr). Jag brukar aldrig vinna dessa då suget efter DS modellerna är ganska stort.

1000332.jpg

Skall bli kul att få hem och serva den. Tror detta är 1967 års modell och tror även att det var sista årgången men möjligt att den fanns att köpa även 1968 sida vid sida med DS-2.

Jag var med och budade på denna, tror även @Psykel var med. :)
Blir kul och se resultatet efter du har fixat den.
 

BoEtt

Rolex
Vann den här Certina DS automat på Tradera idag och blev förvånad hur billigt jag fick den för (426kr). Jag brukar aldrig vinna dessa då suget efter DS modellerna är ganska stort.

1000332.jpg

Skall bli kul att få hem och serva den. Tror detta är 1967 års modell och tror även att det var sista årgången men möjligt att den fanns att köpa även 1968 sida vid sida med DS-2.
Bra där :D
 
B

Banankontakt

Guest
Vann den här Certina DS automat på Tradera idag och blev förvånad hur billigt jag fick den för (426kr). Jag brukar aldrig vinna dessa då suget efter DS modellerna är ganska stort.

1000332.jpg

Skall bli kul att få hem och serva den. Tror detta är 1967 års modell och tror även att det var sista årgången men möjligt att den fanns att köpa även 1968 sida vid sida med DS-2.

Jag hade också koll på den, men valde att släppa den utan att buda. Kul att det var du som fick fynda :)
 

Martin Lovasz

Audemars
Tack för att ni la er. :)

Är en ny säljare så det strulade med betalningen då hon lagt ut sitt gamla nummer men tack och lov hade ingen registrerat Swish på den så pengarna gick fortfarande till rätt konto. Att vinna en auktion är bara halva jobbet och resten handlar om Postnord skräck.
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Hade också lite kik på Certinan...
Värdelöst med auktioner som går ut under arbetstid!
Missade både den och en Omega (2000kr för en Seamaster 600 måste vara okej?) tidigare i morse eftersom det var fullt upp med annat. Oh well!
 

Psykel

Patek
Vann den här Certina DS automat på Tradera idag och blev förvånad hur billigt jag fick den för (426kr). Jag brukar aldrig vinna dessa då suget efter DS modellerna är ganska stort.

1000332.jpg

Skall bli kul att få hem och serva den. Tror detta är 1967 års modell och tror även att det var sista årgången men möjligt att den fanns att köpa även 1968 sida vid sida med DS-2.
Jag var med och budade på denna, tror även @Psykel var med. :)
Blir kul och se resultatet efter du har fixat den.
Grattis! Jag hade mycket riktigt sista budet innan ditt vinnande! Har varit flera som gått för runt femhundringen i sommar.
 

SlimDavid

Breitling
Nu har jag köpt min första klocka på 20 år! (Eller vad det nu kan vara, vet inte exakt.) Annons här på KS.
Den gick +6 sekunder första dygnet, och med försiktig uppdragning gick den i 34 timmar. Och snygg är den också, det tycker t.o.m. frugan! :)
Det kanske blir en omgång Autosol för att se hur det funkar, förra ägaren till huset lämnade kvar en nästan full tub så det är väl dags att den kommer till användning. :)
Atlantic.jpg
 

Husse

Patek
Nu har jag köpt min första klocka på 20 år! (Eller vad det nu kan vara, vet inte exakt.) Annons här på KS.
Den gick +6 sekunder första dygnet, och med försiktig uppdragning gick den i 34 timmar. Och snygg är den också, det tycker t.o.m. frugan! :)
Det kanske blir en omgång Autosol för att se hur det funkar, förra ägaren till huset lämnade kvar en nästan full tub så det är väl dags att den kommer till användning. :)
Atlantic.jpg
Grattis till ett kanonköp!
Min hälsar!
IMG_3770.JPG
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Nu har jag köpt min första klocka på 20 år! (Eller vad det nu kan vara, vet inte exakt.) Annons här på KS.
Den gick +6 sekunder första dygnet, och med försiktig uppdragning gick den i 34 timmar. Och snygg är den också, det tycker t.o.m. frugan! :)
Det kanske blir en omgång Autosol för att se hur det funkar, förra ägaren till huset lämnade kvar en nästan full tub så det är väl dags att den kommer till användning. :)
Atlantic.jpg
Nej, ingen autosol om det nu inte enbart är glaset du tänker på, om det är glaset se då till att maskera boetten med tejp så du inte fulpolerar den av misstag!
 
Topp