• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens Klocka av Affe, Fredag V22.

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Oerhört intressant historia om Tudor. Inte bra för mig att läsa om dina klockor för jag vill bara köpa allihop :) :).
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Nu vet jag inte vad slutbudet blev men måste ändå nämna att du kanske kom lite billigare undan eftersom jag hade jätte mycket jobba som inte gick att skjuta fram runt den 16-17/5. Var väldigt sugen på den där Tudorn men då de var ganska så svårt att bedöma skicket enbart på bilderna så var planen att ta en sväng förbi på visningen (dagen innan om jag minns rätt) Men dessvärre så åkte jag på sjukt mycket jobb och det blev några 15 timmars dagar i samma veva (jobbar man som konsult i eget företag så är det inte alltid läge att säga att man inte kan jobba)
Så eftersom jag satt på jobbet hela helgen blev det inte någon aktion för min del. Kanske du sparade en tusenlapp eller två på grund av det ;) Men grattis till en grym klocka och får du någon gån för dig att du ska sälja den så tveka inte att kontakta mig.
 

Simpatico

Rolex
Stort grattis till en skön flinga.
Tackar och bockar för den väldigt trevliga läsningen och bilderna.
Är själv på jakt efter en blå flinga. Står topp 3 på "Need listan".
Får se när den ramlar in.
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Du behöver inte alls korta ner något, ju längre desto bättre känns det som. Lysande skrivet, spännande berättelse och härlig klocka igen. Fullspikad V5-rad så här långt!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nu vet jag inte vad slutbudet blev men måste ändå nämna att du kanske kom lite billigare undan eftersom jag hade jätte mycket jobba som inte gick att skjuta fram runt den 16-17/5. Var väldigt sugen på den där Tudorn men då de var ganska så svårt att bedöma skicket enbart på bilderna så var planen att ta en sväng förbi på visningen (dagen innan om jag minns rätt) Men dessvärre så åkte jag på sjukt mycket jobb och det blev några 15 timmars dagar i samma veva (jobbar man som konsult i eget företag så är det inte alltid läge att säga att man inte kan jobba)
Så eftersom jag satt på jobbet hela helgen blev det inte någon aktion för min del. Kanske du sparade en tusenlapp eller två på grund av det ;) Men grattis till en grym klocka och får du någon gån för dig att du ska sälja den så tveka inte att kontakta mig.

Tackar!

Slutbuden blev 30.500kr priset är väl OK, hade budgeterat klockan till 37k + provision . Där ser man, tur för mig otur för dig! Klockan är i något bättre skick än vad bilderna visade.

Om den någon gång lämnar samlingen så lovar jag att höra av mig!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Tackar!

Slutbuden blev 30.500kr priset är väl OK, hade budgeterat klockan till 37k + provision . Där ser man, tur för mig otur för dig! Klockan är i något bättre skick än vad bilderna visade.

Om den någon gång lämnar samlingen så lovar jag att höra av mig!

Ä fan, då hade du tagit hem det endå hade tänkt mig 30k eller lite över plus provision. Nåja, sparade in några kronor åt dig .
 

svesam

Rolex
Tackar för ett fantastiskt reportage!!
Jag som var såld på Tudor redan innan är nu helt körd, varför flippade jag min...

/Daniel
 
Topp