• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens klocka av Affe, Lördag V22.

Compiss

Patek
2-Faktor
Helt fantastiskt.
En klocka som blir mer och mer intressant.
Tycker riktigt synd om den som tar över på måndag, ribban ligger olidligt högt;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Helt fantastiskt.
En klocka som blir mer och mer intressant.
Tycker riktigt synd om den som tar över på måndag, ribban ligger olidligt högt;)


TACKAR!

Haha...du är för GO Compiss ;)! Du som gillar att prova klockor som andra provar kläder måste bara prova på denna modell, den är grym, som jag skrev så är automat modellerna hög intressanta då formen på denna är helt utan konkurrenter i min värd.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Helt plötsligt öppnades en ny värld för okunniga lilla mig. Väl skrivet och tack för en intressant tråd.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Vilken fin OQ du har! Jag är riktigt sugen att byta upp mig från day date 1803 till en 19018.. behövs en del pengar till bara :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
TACKAR!

Haha...du är för GO Compiss ;)! Du som gillar att prova klockor som andra provar kläder måste bara prova på denna modell, den är grym, som jag skrev så är automat modellerna hög intressanta då formen på denna är helt utan konkurrenter i min värd.
Hahahaa tycker du jag är ombytlig:)
Skall absolut prova en OQ efter ditt suveräna inlägg :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hahahaa tycker du jag är ombytlig:)
Skall absolut prova en OQ efter ditt suveräna inlägg :)


Haha...behöver jag svara på det! Du byter klockor oftare än jag byter kalsonger :smug: ! Klart du ska, såg att du sålt Tudorn, se till att köpa dig ett exemplar av oysternquartzen nu.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Grymt inlägg som vanligt af Sjodahl. Kul att se bevis på att det går att klappa katter med en OQ också :)
 

vonhall

Rolex
Är tämligen sval till både rassliga klockor och quartzur. Men du lyckades få mig liite intresserad ändå med ditt inlägg :D
 

Falken

Panerai
Tänker på det här inlägget varje gång jag ska ut på golfbanan och måste lägga ifrån mig klockan - måste köpa mig en oysterquartz :D:cigar:
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
En härlig bump igen...
Måste dock passa på att stämma in i ditt påstående om att den inte är speciellt intressant förrän man ser en i verkligheten. Det är verkligen en trevlig klocka. Finns på min lista.
Bra skrivet!
 
Topp