• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens Klocka av Affe, Söndag V22.

mega

Rolex
Vilken nice skön läsning. Jättekul med fotoalbumen också. Tusen tack!
Håller med egbert om den extra funktionen, det är "chime", piper varje hel timme.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Grym avslutning på en riktig kanonvecka Af Sjodahl !
Som redan skrivet ligger ribban högt för framtida Dagens klocka:)
tack för all energi du lagt och tid du tagit dig att knåpa ihop allt detta! //W
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Tack för att du delar med dig så generöst, Af Sjodahl

Såg att du nog fått svar på sista funktionen i din Citizen; det är timsignal (av i detta fall).

Mvh A
 

Simpatico

Rolex
Bara att stämma in i kören av alla rättfärdiga hyllningar, tusen tack för denna veckan alla klockor och historier.
En underbart skrivit och väldigt värdig avslutning på veckan.
 

Snårtas

Rolex
Stämmer in i hyllningskören, stort tack för att du bjuder både på dig själv och ett gäng sköna klockor!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Härligt personligt skrivet, även de finaste klockorna den här veckan! Håller även med dig, din morfar verkar ha varit en skön snubbe! :)
 

Mr.Chang

Audemars
Du är gubben med hjärtat på rätta stället!
Tack för den gångna veckan!
Alltid kul att läsa dina trådar.:happyhappy:
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Tack för en ytterst varm och personlig vecka! Oskattbar att du delar med dig på ett så härligt öppenhjärtigt sätt! :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack, Tack, Tack...ni är fantastiska, känns som lön för mödan efter den tid man lagt ned med alla dessa finna inlägg i tråden angående min vecka! Kul att ni gillar det, tyvärr har jag svårt att göra saker halvdant, så detta kändes som att detta var det ända sättet jag kunde skriva det på.

Mvh // Af Sjodahl
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Generöst och personligt skrivet, har inte hunnit igenom alla dina inlägg men tackar dig för en underhållande vecka med inlägg jag kommer att läsa fler än en gång. Tack!

Tack för omtanken också, I'll be back...:)
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Stort tack för tiden du tagit dig denna vecka att skriva dessa historier! Ett otroligt fint avslut, du verkar ha haft otroligt bra kvinnliga förebilder i ditt liv :)
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Tackar, det var denna vecka det. Fantastiskt.
Man får en tår i ögonvrån av denna fina sista text!
/j
 

jabla

Sarlacc
Tack för den här veckan Af Sjodahl det har varit riktigt läsvärt.
Hoppas admin kan flytta de här tre veckornas klockskriverier till Recensionsdelen så man lätt kommer åt dem när man vill.
 
Topp