• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens klocka av Whedda, onsdag v.20

aljung

Panerai
2-Faktor
Hatten av, otroligt välskrivet! Kommer gå tillbaka till bilderna på din 1675 både en och två gånger.
 

J&B

Omega
Ville in förstöra ordningen eller avslöja något men eftersom någon gissade på Nautilus imorgon så kan jag inte hålla mig. Den tror jag kommer på fredag, imorgon är det RO. 1675 är fantastisk, blir alltid sugen på en när jag ser den och det ex är riktigt trevligt!
 

Whedda

Rolex
Ville in förstöra ordningen eller avslöja något men eftersom någon gissade på Nautilus imorgon så kan jag inte hålla mig. Den tror jag kommer på fredag, imorgon är det RO. 1675 är fantastisk, blir alltid sugen på en när jag ser den och det ex är riktigt trevligt!

Du har delvis rätt...
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Stort tack för ansträngningen och tiden du lägger ned på inläggen denna vecka!! Verkligen KS när det är som bäst! Och härliga klockor bjuder du ju på också!!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Hög kvalité och lärorikt.
Apropå smeknamnen på de olika inläggen, när jag var nere i Italien nu i helgen fick jag höra att man där kallar den nya blå/svarta för "Inter", givetvis!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Håller med, otroligt trevligt inslag men på ett personligt plan kan detta bli väldigt kostsamt:)
Tack för ett riktigt kvalitetsinlägg Whedda
 

JesperO

Rolex
blir lite ledsen att jag sålde min när jag läser ditt fantastiska inlägg...
dock förlikade jag mig inte riktigt med rött-blått kombon, inte min smak helt enkelt...
men den matta tavlan, de åldrande indexens charm... huvaligen
 
Topp