• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens klocka av Whedda, torsdag v.20

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Händerna upp i luften, det blir bara jävligare för varje dag som går :)
Går det ens att toppa denna klassiker? Cliffhangern till på lördag är smått sadistisk ;)
 
Bra läsning (som vanligt) gillar min AP som faan och skulle gärna vilja ha en vit också....

Bjuder på en av mina favoritbilder av min med svart tavla..

F64C071A-06F4-4FF7-AF27-913DE781E8A9_zpsmminescx.jpg
 

JesperO

Rolex
kanoninlägg igen. mkt bra skrivet och fina bilder.
Har kikat länge efter rätt RO, är mer inne på 14790 även om det inte är samma storlek som ikonen. Ibland har jag dagar så jag bestämmer mig för att det är ändå en 15202 jag skall ha, men har lite svårt att motivera skillanden i pris.
Men som man säger - det är ju jakten som är roligast så någon direkt brådska får man inte ha.
 
kanoninlägg igen. mkt bra skrivet och fina bilder.
Har kikat länge efter rätt RO, är mer inne på 14790 även om det inte är samma storlek som ikonen. Ibland har jag dagar så jag bestämmer mig för att det är ändå en 15202 jag skall ha, men har lite svårt att motivera skillanden i pris.
Men som man säger - det är ju jakten som är roligast så någon direkt brådska får man inte ha.

En 15300 som jag har är oxå 39mm som 'Jumbon' men inte lika tunn (dock ändå relativt tunn) och betydligt billigare än Jumbon, i min värd är jumbon för tunn för att vara så bred och bäras så stort, men det är min personliga åsikt...
 

JesperO

Rolex
En 15300 som jag har är oxå 39mm som 'Jumbon' men inte lika tunn (dock ändå relativt tunn) och betydligt billigare än Jumbon, i min värd är jumbon för tunn för att vara så bred och bäras så stort, men det är min personliga åsikt...

jag vet och jag kan hålla med dig martin, 15300 är en av kandidaterna också tro mig... även om jag tycker de missar lite med vitdatumskiva till den svarta och blåa... men man skall nog inte vara så knusslig.
 

orismania

Breitling
Kommer ihåg turerna med din AP, tur att allt gick bra tillslut, känns som du har alla klassiker i samlingen snart...
 

Sond

Patek
Ytterligare ett välskrivet inlägg som förgyller min eftermiddag. Tråkig historia dock, men med ett lyckligt slut!
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Det blir inte bättre än så här....

...jo det blir det faktiskt, inte med mycket men jag tror det faktiskt blir idag
 
Topp