• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Dagens klocka av..."

Fabian

Patek
2-Faktor
För ett år sedan kontaktade jag diverse medlemmar för att dra ihop tyngre lektyr och låta var medlem skriva om sina klockor under varsin vecka.

Reportagen bumpas då och då men det vore kul om dom låg klistrade i delen "recensioner" för enklare sökning. Ping daviden

Sedan vore det också kul om någon mer kunde ta på sig detta enkla arbete och styra upp samma/ liknande koncept igen!
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Det är inte mycket svårare än att någon tar på sig ansvaret och börjar skicka ut förfrågan till andra medlemmar. Vem gör det?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag gillar de där trådarna. Väldigt mycket.

Fabian, kommer tyvärr inte klistra dem. Ser väldigt illa ut med typ 7-8 trådar klistrade högst upp.
 

Icaras

Rolex
Feel free att sammanfatta en sådan tråd, tycker Denke och Spencer66 också att vi ska klistra den så gör vi det. :)
Tycker det låter utmärkt :). Exempelvis såhär..
"Dagens klocka av..."


- Aurum
Måndag
Tisdag
Onsdag
...

- Daviden
Måndag
Tisdag
Onsdag
...

Med länkar i/efter varje veckodag. Detta ligger då i en klistrad tråd som förslagsvis endast kan redigeras av moderatorer? Blir trist om tråden fylls med 50 kommentarer och så kommer uppdateringarna på sidan 5 eller något. Bra idé av Fabian hursom! :)
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Kan man låsa den tråden, så enbart författarna kan posta? Skönt att slippa alla "bra skrivet" i samlingstråden och sedan kan folk gratulera i själva artikeln?
Det skulle underlätta navigeringen...
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
"Dagens klocka av.." är en solklar favorit-topic för mig, grymt mycket matnyttig och spännande info och läsning. Ni som kan dela med er, gör det!
 
Topp