• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens klocka + Dagens sko!2012-12-06

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Bakis dag med mjukisbyxor och någon skönt på foten. Nu blir det beställa pizza...
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    78.1 KB · Visningar: 455

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Dagens klocka + Dagens sko!2012-12-06

Lördagsmys....
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1362220051690.jpg
    uploadfromtaptalk1362220051690.jpg
    44.9 KB · Visningar: 319

Isodor

Audemars
Grym Panna Pierre, vilket modellnummer?

Kaxiga färger, hoppas du inte körde övriga kläder i samma, grymt annars! :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Zenith skrev:
Grym Panna Pierre, vilket modellnummer?

Kaxiga färger, hoppas du inte körde övriga kläder i samma, grymt annars! :)

Det ser ut som en MM.... Som för övrigt är förbjudna på forumet, samma som att sådan matchad klädsel också borde vara förbjuden.
 

Knät

Cartier
JakobZ skrev:
Zenith skrev:
Grym Panna Pierre, vilket modellnummer?

Kaxiga färger, hoppas du inte körde övriga kläder i samma, grymt annars! :)

Det ser ut som en MM.... Som för övrigt är förbjudna på forumet, samma som att sådan matchad klädsel också borde vara förbjuden.

Läser du på nederdelen av tavlan så står det Panerai.. Så det där är en helt godkänd Marina Militaire
026 tror jag att det är..

carlanton: Jo..
 

carlanton

Audemars
Knät skrev:
JakobZ skrev:
Zenith skrev:
Grym Panna Pierre, vilket modellnummer?

Kaxiga färger, hoppas du inte körde övriga kläder i samma, grymt annars! :)

Det ser ut som en MM.... Som för övrigt är förbjudna på forumet, samma som att sådan matchad klädsel också borde vara förbjuden.

Läser du på nederdelen av tavlan så står det Panerai.. Så det där är en helt godkänd Marina Militaire
026 tror jag att det är..

carlanton: Jo..

Där ser man! Någon hade inte ens orkat läsa första raden i reglerna... Väldigt OT, men vet någon om det finns det någon dom mot MM-tillverkarna? Är intresserad av immaterialrätt och det vore kul att se hur domstolen resonerade.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Knät skrev:
JakobZ skrev:
Zenith skrev:
Grym Panna Pierre, vilket modellnummer?

Kaxiga färger, hoppas du inte körde övriga kläder i samma, grymt annars! :)

Det ser ut som en MM.... Som för övrigt är förbjudna på forumet, samma som att sådan matchad klädsel också borde vara förbjuden.

Läser du på nederdelen av tavlan så står det Panerai.. Så det där är en helt godkänd Marina Militaire
026 tror jag att det är..

carlanton: Jo..

Se där ja, visste inte att MM fanns "lagligt"
Tar tillbaka det, men mitt påstående angående matchningen kvarstår.
 

naggge

Panerai
Finns ju en anledning till att Panerai äger rättigheteterna. Typ som att de printar det på sina tavlor...
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Dagens klocka + Dagens sko!2012-12-06

Sir_Pierre skrev:
Det är en PVD coatad Panerai PAM217 och matcha är min grej, Inte alla som klarar av det.
Färgmatchning är grundstenen i ett civiliserat samhälle! Och lyssna inte på JakobZ, han brukar matcha sin SMP med ett gult Nato... ;)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Re: Sv: Dagens klocka + Dagens sko!2012-12-06

Camo00 skrev:
Sir_Pierre skrev:
Det är en PVD coatad Panerai PAM217 och matcha är min grej, Inte alla som klarar av det.
Färgmatchning är grundstenen i ett civiliserat samhälle! Och lyssna inte på JakobZ, han brukar matcha sin SMP med ett gult Nato... ;)


Haha det gills inte om man skriver att matchningen inte fungerade! :lol:
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Re: Sv: Dagens klocka + Dagens sko!2012-12-06

Innan har jag inte brytt mig så mycket om skor . Sedan träffade jag Martin_höök. Oerhört stilsäker och dressad ung man. Påverkbar som jag är köpte jag tre par C&J och fick ett fjärde par på köpet.:smile:
 
Topp