• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens klocka på instagram

Hotshot

Rolex
2-Faktor
hoho alla klockglada vänner! Jag är en person som ofta sitter och scrollar en del på instagram, bland annat för att se schyssta klockor... Men nu har jag tröttnat på att de klockkonton som finns nästan bara lägger upp äckligt dyra ur som iaf jag bara kan drömma om. Då slog tanken mig att tänk om "vad gör du och din klocka just nu" tråden eller liknande hade funnits på instagram! Så jag startade ett eget konto som heter "dagensklockor" som jag tänkte outa inloggningen till så att dem som vill kan logga in och slänga upp bilder när dem känner för det. Jag vet inte om det finns något intresse i detta eller om det bara är jag som tycker att det vore roligt? Det kanske blir årets flopp men då får det bli det... Ballar kontot ur så tas det genast bort! Hoppas att det uppskattas bland några få åtminstone, gör mig en stor tjänst och släng upp en bild på vad du har på armen för tillfället :)

Användarnamn: dagensklockor
Lösenord: dagensklocka

Ha en grym kväll och ledighet, nu väntar ölen!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
hoho alla klockglada vänner! Jag är en person som ofta sitter och scrollar en del på instagram, bland annat för att se schyssta klockor... Men nu har jag tröttnat på att de klockkonton som finns nästan bara lägger upp äckligt dyra ur som iaf jag bara kan drömma om. Då slog tanken mig att tänk om "vad gör du och din klocka just nu" tråden eller liknande hade funnits på instagram! Så jag startade ett eget konto som heter "dagensklockor" som jag tänkte outa inloggningen till så att dem som vill kan logga in och slänga upp bilder när dem känner för det. Jag vet inte om det finns något intresse i detta eller om det bara är jag som tycker att det vore roligt? Det kanske blir årets flopp men då får det bli det... Ballar kontot ur så tas det genast bort! Hoppas att det uppskattas bland några få åtminstone, gör mig en stor tjänst och släng upp en bild på vad du har på armen för tillfället :)

Användarnamn: dagensklockor
Lösenord: dagensklocka

Ha en grym kväll och ledighet, nu väntar ölen!

Klaaaart! Håller med dig, börjar också bli trött på alla som slänger upp bilder på sina äckligt dyra ur! Ha en trevlig kväll kväll Stoffe, och så ser du till att ta det lunch med ölen :D;):cool:!!!
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Klaaaart! Håller med dig, börjar också bli trött på alla som slänger upp bilder på sina äckligt dyra ur! Ha en trevlig kväll kväll Stoffe, och så ser du till att ta det lunch med ölen :D;):cool:!!!

Tur att man inte är helt ensam om att tycka så! Kul att (någon) redan slängt upp en bild ;)
Det ska jag absolut göra, detsamma till dig!! Ta inte en mjölk för mycket, då säger magen ifrån ska du se:nailbiting::depressed:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eller så kör du kontot själv och lägger upp bilder från medlemmar. Det finns ju redan ett klocksnack-konto på insta som fyller samma funktion. Om folk skriver @ ditt användarnamn så blir du taggad ich kan sno deras bilder. :)

Alternativt så söker man på #klocksnack och får upp en jävla massa dagens klocka. :)
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Eller så kör du kontot själv och lägger upp bilder från medlemmar. Det finns ju redan ett klocksnack-konto på insta som fyller samma funktion. Om folk skriver @ ditt användarnamn så blir du taggad ich kan sno deras bilder. :)

Alternativt så söker man på #klocksnack och får upp en jävla massa dagens klocka. :)

Det skulle absolut kunna funka men då måste personerna ifråga först lägga upp bilden själva... Nu kan du även vara "anonym", eller har jag fel? Och jag slipper sköta om den om klockälskarna kan sköta den med respekt :)
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
"Blir jättejobbigt för jag har inte en aning om vad jag har för lösenord till min egna instagram" tänkte jag. Sen kom jag på att om jag kör min egna på luren och denna på datorn är allt frid och fröjd! Följer och slänger upp en bild :)

EDIT: om jag förstår mig på hur det fungerar på datorn.....

EDIT 2: Min idé kanske inte var så bra ändå.. "Problemet är att Instagram är mobile only – det finns inga delar av deras API som är öppet för att publicera foton."
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
"Blir jättejobbigt för jag har inte en aning om vad jag har för lösenord till min egna instagram" tänkte jag. Sen kom jag på att om jag kör min egna på luren och denna på datorn är allt frid och fröjd! Följer och slänger upp en bild :)

EDIT: om jag förstår mig på hur det fungerar på datorn.....

EDIT 2: Min idé kanske inte var så bra ändå.. "Problemet är att Instagram är mobile only – det finns inga delar av deras API som är öppet för att publicera foton."

Haha då blir det svårare! Du får trycka glömt lösenord ;) tar ju inte många sekunder att logga ut och in (dvs om man har lösenordet)!
 

Amme

Cartier
Personligen är jag inte trött på dyra ur, mer trött på dyra livsstilen de försöker fronta. Alla bilar, smaklösa Louboutin sneakers och privatplan. Men det är för att få så många följare som möjligt säkert. Kul initiativ *tummen upp*
 
Topp