• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens loppis"fynd"

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Förra veckan var jag på en plats som liknade en loppis på Malorca
DSC_0113_zps6cbc20da.jpg


DSC_0114_zps226fc531.jpg


Jag köpte rubbet för en hundring, mest nöjd är jag med IWC, riktig toppendinka, säg bara inte att jag blev lurad... :confused:

/Henrik


Skrattade högt om komentaren om skrotnicklas och alexander lukas! :) Även kul att du ger ditt bidrag till Homage-skaparna! ;)
 

sunkan

Omega
Fredagens inköp!

En lagonda automatic de luxe! :D två "charmiga" sprickor rätt igenom, putsa bort de minsta och gjorde ren den lite..håller tiden på minuten efter 24h.

Helt klart värd 10kr.

Har lite problem med att få bort smårepor efter sidorna på kupan, nån som har nått enkelt tips eller är det bara att nöta?

957E9C4.jpg
 

sunkan

Omega
Jaså ser man på! En militärmodell eller liknande min? De militära verkar gå rätt dyrt på olika auktioner..

Jadu, inte sån koll på det än, får bli när jag fått hem den :D

Ser ut såhär om allt är som det ska när jag får den! Bilderna jag fått är lite rassliga men denna syns det lite på iaf.

pEi9bNb.jpg
 

nifag

Cartier

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Haha, ursäkta. Jag är fortfarande lite bitter efter att jag förlorade en auktion igår kväll pga snålhet... :) Klockorna var fina, gillade speciellt de två i toppen och den längst ner.
 
Topp