• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens pajas!

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Men vill vi verkligen leva i ett samhälle där allas dröm är en vintage Rolex med röda bokstäver? Jag är faktiskt glad att det finns dom som hellre vill ha en "parfymklocka". De som köper kopior av parfymklockor och skryter om det är väl dock inget att avla vidare på.
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Jag fick en massa klockor i julklapp, -"hörde att du var intresserad av klockor..." samtliga med slut batterier. DKNY och annat mindre exotiskt krafs med låtsasguld och diamanter. Låg i en fin gammal burk iaf.

Har en jobbarkompis som ska köpa en klocka till sin 50 årsdag, - "jag har funderat på en Gant, dom är väl bra?"

Jag svarade att de har ungefär lika bra rykte som rolexbyxor, sen dess har det varit tyst
Ha ha ha...Rolexbyxor. Den snor jag framöver.
 
Jag ser inte att det står Diesel på den. Är det verkligen en kopia i begreppet "fake", eller bara nåt som liknar en annan klocka?

För övrigt har massvis idag ingen klocka alls och de flesta som har, har billiga märken. Vissa är stolta över mediokra prylar. Vad är problemet? För mig: Inget.

Min rekommendation. Släpp det och koncentrera dig på dina egna prylar. Då kan man också med gott samvete skita i vad andra skrattar åt en själv bakom ryggen. För det gör folk. Jag lovar.
 

raden mas

Omega
Har en jobbarkompis som ska köpa en klocka till sin 50 årsdag, - "jag har funderat på en Gant, dom är väl bra?"

Jag svarade att de har ungefär lika bra rykte som rolexbyxor, sen dess har det varit tyst[/QUOTE]

Rolexbyxor!!! :)
 
Topp