• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens Panerai...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Dagens Panerai...På nytt Strap från plattfot!!

Sweet! Är det din gamla eller har du klivit på nr 2?[/quote]

Det är min "gamla" inte ens jag tycker de är så coola att jag behöver 2 samtidigt ;)
 

plattfot

Rolex
Försöker få telefonen att läsa in bilderna Ricvin men den vill inte. Segt att surfa på ett risigt 2g nät.

Gott att höra att bandet passade.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
plattfot skrev:
Försöker få telefonen att läsa in bilderna Ricvin men den vill inte. Segt att surfa på ett risigt 2g nät.

Gott att höra att bandet passade.
Det passade! Fick ta ett annat spänne än jag tänk då det polerade jag hade blev för trångt, men det funkar med detta också.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Man brukar säga att trådar som inte tillför ett forum något stänger man. Masterkiller denna tråd är nu stängd iom att det är bara bilder på din trista klocka som postas.

Mvh

Propagandaministern
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Spencer... Sannerligen en Propagandaminister i sann DDR anda! Ser du inte skillnad på våra Horologiska underverk :D
 

Prwatches

Omega
Givetvis har du fler vänner Masterkiller :D

DSC_1397.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Ok, kan skämta om att det är droppen då vi pratar om max fem som postar bilder (om jag är vänlig). Låser tråden nu, ni kan PM:a mig om ni har en vettig anledning som gör denna tråd till ett allmänintresse.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Tack Master för dina PM och förklaringar. Med hänsyn Masters svar och att vi på forumet tar hänsyn därvid så öppnar jag tråden igen.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Den stora tråden för oss som HAFT Panerai!

Det verkar som om ministern mjuknat lite och öppnat tråden igen. Skönt att DDR fasonerna inte satt i så länge.. :cool:
 

David

Bödeln
Jag flippar inte, så jag kan inte delta.

Ville bara uttrycka min glädje över att den tillfälligt resta öststatsstatyn åter ligger i dammet.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Jag trodde jag kunde släppa på tråden och ge våra medlemmar eget ansvar. Men då insurgenter valt att stöka till det igen så får jag moderera lite!
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Min bild är mer åt det här hållet:

5EE43E96-8ECA-4AFF-A444-F3CEB4A66FA7-6644-00000787FD3CBE56.jpg


...det brukar ju bli så... du börjar som revolutionär... nytänkare... folkets man... god vilja.. en lyssnare...
 
...sen innan du vet ordet av har makten korrumperat dig o du sitter där på en karmosinröd tron med leopardmössa, uniform och massor av guld och medaljer och undrar varför de värdelösa bönderna betraktar dig som arrogant och hänsynslös bara för att du raderat ut lite meningsmotsåndare...

Juust kidding såklart KS är en proffsig frisk fläkt! Big UP!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Ser nästan ut som orginalet Bokassa, han tömde hela stadskassan för sin guldtron när han skulle krönas till kejsare!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men asså!! Håller ni på och modererar varandras inlägg? Jag tappar tråden i tråden.... Dont drink and moderate... Eller vad det kan heta :D
Det är detta denna eminenta tråd ska handla om.
47914b6395b539ddb20cb77ef07b652f.jpg

49dd3f1110545188c465de9e95652b73.jpg

96f499dda6da302863d9bc1995970e91.jpg

Samma dinka men tänk va många "ansikten"...
Kom igen fram med knivarna..
18e5053d.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Man blir Al Bundy om man har Panerai. Jag låg mest såhär när jag hade en....

04e7185f.jpg


:cool:
 

Ricrob

Patek
masterkiller skrev:
Höstskorna på, Playboy's och hipsteruppvikning på jeansen på jobbet :)

1E6CEB3C-E712-4642-BD5E-EC5AD28DAF2D-6730-000007E1F075A896.jpg

Vad tycker du om Playboy's kvalle? Har testat 2 par och har ett av dem kvar nu men jag tycker de "faller sönder" lite väl snabbt..? Snygga är de iaf och jag gillar hela kittningen på bilden!
 
Topp