• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens pengasparartips

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
När du betalar med PayPal se till att du väljer att betala i den ursprungliga valutan. Om du låter PayPal stå för valutaväxlingen kommer du bli fattigare än vad du behöver bli. Gammalt tips men kanske han det hjälpa någon ny? God fredag!
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Tack för tipset. Tror jag torskade på det när jag handlade min Heuer. En röding cirka. Jaja, gör om gör rätt. Skål!
 
  • Like
Reactions: Are

TorNet

Panerai
2-Faktor
Tror jag redan fixat det där men nu när jag skulle kontrollera så kan jag inte hitta det i inställningarna - någon som kan tala om var i PayPal man ska leta?
 

droscar

Omega
Brukar även gälla när man betalar med kort utomlands, som regel bättre betala i lokal valuta än vad som föreslås i SEK.
 

leicaphile

Panerai
Dagens pengasparartips:

loggaut.jpg
 

par

Patek
2-Faktor
Tyvärr åker man på Visas avgift men blir klart billigare att betala med den valutan man handlat i.
 
Topp