• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Argonaut idag!

DSCF3636.JPG
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Nog för att han har några år på nacken, å lite sliten med tiden så är han nyservad på insidan och dessutom en dykare, så jag tycker han bör tåla lite vatten en regnig dag som denna ;)
Fastän det är grått och rått ute idag , värmer de i klocksjälen när man sneglar ner på sin sjömästare
IMG_0063.JPG
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Nog för att han har några år på nacken, å lite sliten med tiden så är han nyservad på insidan och dessutom en dykare, så jag tycker han bör tåla lite vatten en regnig dag som denna ;)
Fastän det är grått och rått ute idag , värmer de i klocksjälen när man sneglar ner på sin sjömästare
IMG_0063.JPG
OT: Riktig mördar stereoanläggning du har förresten, den vore något för farbror Barbro att hugga tänderna i :p
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Nog för att han har några år på nacken, å lite sliten med tiden så är han nyservad på insidan och dessutom en dykare, så jag tycker han bör tåla lite vatten en regnig dag som denna ;)
Fastän det är grått och rått ute idag , värmer de i klocksjälen när man sneglar ner på sin sjömästare
IMG_0063.JPG
Läskigt fin den där!
 
Topp