• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

cjperry

Audemars
2-Faktor
Tänk att ett 28 år gammalt klistermärke kan vara så glädjande (Skippar bild på framsidan eftersom det är safirglas).

16570_1.jpg
 

Carlton

Cartier
@Carlton Inte samma faktiskt :) Den här är olive pvd så lite mer udda ju ;) Men ja modellen saknade jag för mycket. Fattar inte varför jag sålde de andra
Jag blev helt lurad av ljussättningen. Riktigt coolt med olive! Är lite orolig att jag kommer sakna min också, men den måste tyvärr snart få vandra vidare till förmån för lägenhetsköp :/
 

PR1973

Rolex
Pledge Member
Jag blev helt lurad av ljussättningen. Riktigt coolt med olive! Är lite orolig att jag kommer sakna min också, men den måste tyvärr snart få vandra vidare till förmån för lägenhetsköp :/
Olive är onekligen udda i alla fall :) Det är tyvärr rätt svårt att få till färgen på bild. Blir gärna väldigt mörk.

Hmm...man kanske skulle ha en svart igen...
 
Topp