• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Höga
IMG_20170426_073106-01.jpeg
 

Calle med C

Panerai
Är det en USA Hamilton? Oavsett ett riktigt Ess !!

Tack så mycket! Det är en liten rackare från Reconvilier Watch Co.

Bra band. Härliga Art deco siffror/index! Bättre bilder på detta?

Tack. Bandet är från Eulit. Det var just dessa index i kombination med tavlan, och självklart att det är en tank, som gjorde att jag fastnade för klockan. Jag är rätt svag för Art deco.
Jag har dessvärre bara en halvdassig mobilkamera, men har försökt att få till lite bättre bilder på klockan, urtavlan och index. I siffrorna är det "silverinlägg" som speglar sig härligt i rätt ljus.

7F1NrRY.jpg
embADhn.jpg
BggVM5j.jpg

syO30ty.jpg

Xkx9KFv.jpg

UbjFV4q.jpg

uJl3ksI.jpg

6WOy2DD.jpg
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Tack så mycket! Det är en liten rackare från Reconvilier Watch Co.



Tack. Bandet är från Eulit. Det var just dessa index i kombination med tavlan, och självklart att det är en tank, som gjorde att jag fastnade för klockan. Jag är rätt svag för Art deco.
Jag har dessvärre bara en halvdassig mobilkamera, men har försökt att få till lite bättre bilder på klockan, urtavlan och index. I siffrorna är det "silverinlägg" som speglar sig härligt i rätt ljus.

7F1NrRY.jpg
embADhn.jpg
BggVM5j.jpg

syO30ty.jpg

Xkx9KFv.jpg

UbjFV4q.jpg

uJl3ksI.jpg

6WOy2DD.jpg
Grymma index och tavla!
 
Topp