• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags att gratulera tillbaka! RicRob fick en liten dotter i natt!

Sond

Patek
Kan bara önska all lycka på den gemensamma far och dotterresan. Så otroligt många fina timmar jag har haft med min dotter. Tänker att fruar kommer och går, men barn; de består. Min dotter har gett mig de ljusaste stunderna i livet. Jag hoppas så klart att den lille sonen ska göra det samma men han har inte riktigt haft tid för det ännu(4 år).

Just nu är jag dock sittandes här hemma med den 17-åriga dottern på en lätt mystisk fest... Ni kanske vet... Grönsaker och dipp... Men vem f_n åt grönsaker på fest när man var 17..? Små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer...
 

Ricrob

Patek
Vad härliga ni är, stort tack leben, alla vänner och även er jag inte känner (än)!

Det är stort! Det är jättestort! Jag mår så bra!

Bjuder på en bild på keepern, dessutom med en skymt av "Enzo"! ;)

hWyaL3m.jpg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tummen upp Rickard! Nu är den nervösa väntan över och framför dig ligger allt ljuvligt, glatt, oemotståndligt, sömnlöst, som hon kommer att drabba dig med......:cigar:
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Har du skaffat en helt ny?

Jag förstod det som att dom riktiga kännarna bara sysslade med vintage?

Hur som, jag säger grattis! Hoppas unboxningen gick bra! Jag vill inte se några bilder från den...
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Jättegrattis, måste kännas fantastiskt! Inväntar själv mitt första barn, en liten flicka som har beräknad födsel om sex dagar :)
 

vekktah

Cartier
Naaaaa, shit vilken fin liten tjej! Stort Grattis!

Jag har kört på födelseårsklockor på barnen för att komma till rätta med flippandet. Kanske kan vara något att tänka på? ;-)
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Grattis Ricrob! Barn är meningen med livet. Eller vänta, var det inte klockor som var meningen med livet? Eller var det barn...? Eller klockor...? Eller..... Näää, skämt åsido, det är barn. Klockor är grädde på moset. Fast jävligt god grädde;)
 
Topp