• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags att gratulera tillbaka! RicRob fick en liten dotter i natt!

PIC

Cartier
2-Faktor
Stort Grattis!!!

Finns nog inget som är coolare att se än sitt eget barn ta sina första andetag.
Än en gång grattis!



(Snart två år sen för min dotter och att vara 500 mil från henne är hemskt)
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Gratulerar. Det är så stort.

Ta det bara varligt med namnförslagen ovan; själv tackar jag min lyckliga stjärna att morsan inte var igång på Elvis...:)
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Gratulerar. Det är så stort.

Ta det bara varligt med namnförslagen ovan; själv tackar jag min lyckliga stjärna att morsan inte var igång på Elvis...:)

Min far läste sagor för mig under min mors grosess, corny men lite sött. Nåväl, han läste bl.a. Nalle Puh och Tusen och en natt. Förstår ni vart det barkar? Mor ville döpa mig till Rashid, min far satte ner foten, de enades om Kristofer Robin med stavning utifrån vår almanacka. Tack far, Rashid är ballt men hade inte lirat för mig!
Så sensmoralen nu Ricrob är att inte döpa flickan till Mikaela Kors eller något dylikt asfult men Kristina är fint ;)
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Min far läste sagor för mig under min mors grosess, corny men lite sött. Nåväl, han läste bl.a. Nalle Puh och Tusen och en natt. Förstår ni vart det barkar? Mor ville döpa mig till Rashid, min far satte ner foten, de enades om Kristofer Robin med stavning utifrån vår almanacka. Tack far, Rashid är ballt men hade inte lirat för mig!
Så sensmoralen nu Ricrob är att inte döpa flickan till Mikaela Kors eller något dylikt asfult men Kristina är fint ;)


Nasse är inte heller så dumt... :)
 
Topp