• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags för årets första...

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Hade tänkt ta det lugnt ett tag, men det gick ju som det brukar... satt o slökollade på säljesannonser då det dök upp nåt som intresserade mig - jag har saknat en lite finare dykarklocka sen jag sålde min PO (Orisen är ju beater). Var lite sugen på nån typ av Sub, men sen dök det upp nåt häftigare...

Lite konversation över forumet, sen fick min GMT åka till Götelaborg och jag fick följande:

Påsbild med tillhörande öppningskniv:

E1972E9E-69DF-44E4-8203-EECCDD10C326_zpsd0j8pj1p.jpg


Låda:

9A0C9133-94E2-472E-86A9-8ACB0227D0B4_zpsfvcnbnje.jpg


Innehåll:

B2A7BCE2-23D8-440D-8C53-830E74F3BEC7_zpshucgo3ny.jpg


Wristshot också då:

4C9FD044-5A63-4D1D-A897-4503862336A6_zpszquigvkx.jpg


En sea-dweller i mint-condition, en riktig dykarklocka ska klara över 1000 meter :)

Den här känns rejält solid, då jag brukade dyka mycket för några år sen o fortfarande semesterdyker känns det himla fint! Kommer självklart sakna GMT:n, men vafan det finns ju fler!
 

MAK

Friends of KS
Grattis till en dykare j gärna skulle ha på armen. Härligt med ett ur som får hänga med under ytan.
 
Topp