• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags för en ny Passaround?

dauit

Panerai
2-Faktor
ORIS%2BCarl%2BBrashear%2BLIMITED%2BEDITION%2B06.jpg

Oris Carl Brashear, dock LE och kostar runt 20'.
 

Oew

Rolex
Tycker att man isåfall ska köra en lite mer ovanlig klocka, Tudor date-day eller at är självklart fina klockor men tycker det vore roligare att pröva nått man inte ser var dag på forumet. Lägger in ännu ett slag för Drive de Cartier, kommer ligga på ca 40k när den kommer i april och vår nya forumsponsor @Nymans Ur 1851 kommer ha den
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Cartier skulle vara roligt, men jag är sugen på att vara med på en passaround vad det än blir för klocka.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Många som är intresserade av Cartier. Men ska det gå ihop sig ekonomiskt bör det blir en Tank Solo. Det är väl den enda som ligger under 20K ca?
Helt ok för mig! Det är väl denna som @Ernesto har haft? Passar bra på brunt också.
639559_png_scale_2000_high.png
 

Freddie L

Panerai

Vid en passaround jag var med på lyckades även den som arrangerade ordna ett riktigt bra inköpspris. I gengäld skrev och fotade många (inte alla) passarounddeltagare mycket om klockan vilket förhoppningsvis gynnade butiken tillbaka. Oavsett vilket ska man vara beredd på att fota och skriva en del, tycker jag. Det blir så mycket trevligare trådar då.

Jag är med på vad som helst förutom Knut Gadd eller dykare i dam-storlek.
 

Platinum

Cartier
Är man med på detta så tycker jag att man kan bemöda sig med att skriva en lite recension. Den behöver ju inte vara superproffsig på något sätt.
Är inte det ett krav? Vad är meningen med att köpa en klocka tillsammans och skicka runt om man inte delar med sig av bilder och liknande?
 

Aron72

Cartier
Inom rimlig budget kan jag tycka det vore kul med junghans som nämts tidigare i tråden. Visst eta men bra pris prestanda kvalité förhållande enligt mig. Sedan har vi eterna, uderskattat har inhouse verk inom rimliga prisnivåer (bukten inte åf) och hade varit kul. Cartier är rätt det med! Moutblanc funkar. Men inga jäkla smartwatches!
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
En AT hade varit grymt. På grund av bilderna väcktes dock intresset för Cartier Tank Solo, fräck! Måste läsa på lite mer om den känner jag.
 
Topp