• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags för en ny Passarround?

Dykare eller något mer dressigt?

  • Dykare

    Röster: 40 70.2%
  • Casual

    Röster: 12 21.1%
  • Något annat?

    Röster: 5 8.8%

  • Totala väljare
    57

Sjobedan

Rolex
OBS! Detta är inte en anmälningstråd! Den kommer upp i samband med att allt är uppstyrt!

Hej klocksnackare!

Vad säger ni om att dra igång en ny passaround?
Ser för mig 15-20 pers. Där varje deltagare har klockan i 7 dagar för att sedan skicka klockan vidare till nästa på listan (som vanligt alltså) Man står själv för frakt till nästa person på listan.

I vilken prisklass ser vi för oss? (först kan vi avgöra vad det är för klocka)

Gällande organisering så kan kanske någon mer välrenommerad på forumet ansvara för pengar osv?


Med vänlig hälsning.
Daniel
 
Senast ändrad:

Sjobedan

Rolex
En sån här hade kanske varit något att skicka runt i Sverige?
Inte nödvändigtvis den på 45mm.

SD45%20bronze%20black%20dial_jpg_opt409x505o0,0s409x505.jpg
 

Limpas

Cartier
Jag skulle gärna se en kronograf, men tror att dykare lämpar sig väl för passaround. Min röst faller på dykare ca 40 mm på ett schysst gummi som passar många handleder :) Beroende på summa pengar så är jag på!
 

Sjobedan

Rolex
Det kanske till och med ligger en på K&S som kanske kan passa gruppen när vi väl kommit så långt :)
 
Senast ändrad:

Moorflax

Patek
2-Faktor
Jag är på oavsett!
Men gummi är väl nästan ett måste då alla inte har tid eller kan krångla med länkar.
Vad sägs om Stowa? De har shyssta kandidater till bra pris.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Jag är gärna med !! Har missat alla andra innan... En cool Oris hade varit skoj...
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Det finns kanske möjl. att köpa in nått fint med viss rabatt ? Hade varit kul med något fett!

Gillade även tanken på Sinn.
 
Topp