• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags för fest! finns platser kvar för eftersläpp, anmäl er snarast!

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Vad är en stockholmsdusch ?
Här är några exempel:
image.jpeg


Det är en liten toalett som man antingen får fälla ut en duschvägg för att kunna duscha sig eller i vissa fall stå där du är vid toan och handfatet och acceptera att det kommer bli blött
 

ruchac

Omega
Alltså Phillippe, du är 19 år och väger över hundra pannor med antal kilos övervikt och
har barn som du lär att stjäla julgranar i skogen? Vilken ålder var du i när du fick barnen?
Och vad tycker barnen om att pappa lägger all sin cash på att supa, knulla och åka taxi?
Blir det pengar över till barnen, hur mår dom egentligen?
Är det barnens mamma du betalar för sex?
Får barnen åka med när du åker taxi?
Att du inte har tvättmaskin i bostaden har jag inga invändningar emot, många har det så.
Själv bor jag i en tvättstuga inga konstigheter med det.
Hur ofta super du? Du kanske super till en gång i halvåret, men då på whisky du har
ropat i på Christies för en halv miljon flaskan?
Det kommer så många frågeställningar i mitt huvud när jag läser dina inlägg.
Och jag kan onekligen konstatera att du verkar vara en faschinerande person.
Gott nytt år Phillippe!
 
P

Philippe Stern

Guest
Alltså Phillippe, du är 19 år och väger över hundra pannor med antal kilos övervikt och
har barn som du lär att stjäla julgranar i skogen? Vilken ålder var du i när du fick barnen?
Och vad tycker barnen om att pappa lägger all sin cash på att supa, knulla och åka taxi?
Blir det pengar över till barnen, hur mår dom egentligen?
Är det barnens mamma du betalar för sex?
Får barnen åka med när du åker taxi?
Att du inte har tvättmaskin i bostaden har jag inga invändningar emot, många har det så.
Själv bor jag i en tvättstuga inga konstigheter med det.
Hur ofta super du? Du kanske super till en gång i halvåret, men då på whisky du har
ropat i på Christies för en halv miljon flaskan?
Det kommer så många frågeställningar i mitt huvud när jag läser dina inlägg.
Och jag kan onekligen konstatera att du verkar vara en faschinerande person.
Gott nytt år Phillippe!
Philippe är Fantomens alter ego.
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Finns alltid en live-tråd från dessa fester och gtg'er att följa.
Kommer osökt att tänka på kungamiddagarna förr i världen där allmogen lär ha fått köpa biljetter för att komma och titta på när herrefolket åt och drack och levde rövare.
Nu kommer vi, pöbeln som inte har möjlighet att delta på årets Klockliga höjdpunkt, få nöja oss med att sitta och häcka vid skärmarna och titta på bilderna som läggs ut och drömma oss bort.
Hoppas ni får en kalaskväll och jag önskar såklart att några liknande festiviteter kommer att ordnas även ute i provinserna. :)
 
Topp