• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags för min första paketöppning!

Axwell

Omega
Efter att snart ha varit medlem på detta trevliga forum i 2 veckor så har det blivit dags för mig att slänga upp min första tråd. Jag har varit på jakt ett tag efter en trevlig dykare som även skulle bli min första automatare och när jag fick syn på den här så kunde jag inte släppa den! ;) nåväl, slut snackat här kommer lite bilder!

NxfWbWw.jpg

PgqAxK1.jpg

mPayK6b.jpg

Tbj5xzt.jpg

YYckD06.jpg


Måste säga att jag är riktigt nöjd! :) Stort tack till Vnagenius för grymt smidig affär!
 

Konfettiregn

Breitling
Grattis! Härligt med kronograf och stämningsfullt att öppna vid midnatt!

Edit: Du kanske tillhör dem (oss) som måste smyga med sina (högst nödvändiga!) inköp? Du kanske "gick upp och kissade" vid midnatt och då passade på att fiska upp ett paket som låg och bultade under några tröjor i hallen?
 

Axwell

Omega
Grattis! Härligt med kronograf och stämningsfullt att öppna vid midnatt!

Edit: Du kanske tillhör dem (oss) som måste smyga med sina (högst nödvändiga!) inköp? Du kanske "gick upp och kissade" vid midnatt och då passade på att fiska upp ett paket som låg och bultade under några tröjor i hallen?

Haha!! ledsen att behöva göra dig besviken, men hade inte hunnit ställa klockan i all iver! kolla på sista bilden så ser du att den är mitt på dagen! ;)
 

Vnagenius

Cartier
2-Faktor
Tack själv för en förträffligt smidig affär.
Får väl också gratta även om jag precis blivit en klocka fattigare;)
Kul att du gillar den!

V
 
Topp