Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Dags för ny klocka, tips tack.

Diskussion i 'Diskussion' startad av duppel, 4 juni 2015.

1. duppel
    Trådstartare

duppel Torpare

Hej

Dags att köpa en ny klocka och kände att jag behöver lite tips. Har tidigare haft billiga budgetklockor men känner nu att jag skulle vilja växla upp lite grann. Har tänkt mig en budget på runt 5000 kr. Vet att Seiko har fina klockor i den prisklassen. Har funderat lite på "Sumon". Är det något att ha? Kom gärna med fler tips. Vill tillägga att jag inte är någon klockexpert.. :)

2. Jonte73

Jonte73 Friends of KS

Sumon är ett bra köp i dykarklassen runt 5k.
    Kolla in tråden nedan .

Aboynamedsue gillar detta.
  3. Aboynamedsue

Aboynamedsue Friends of KS

Från:
    O
    duppel och Jonte73 gillar detta.
  4. Limpas

Limpas Borgare

Från:
    Stockholm
    Sumon är extremt prisvärd, dock ganska stor. Kolla in recensionen i recensionsdelen. Finns även en del andra klockor i prisklassen recenserade (tex certina ds-1 day/date)

5. MadeofChicken

MadeofChicken Stadsbo

Jag skulle kika på Certina DS Action Diver som rekommenderas en hel del här på forumet, av en anledning också. En suverän klocka som är en riktigt bra första "riktiga" klocka. En riktigt clean dykare som passar i alla lägen. På klockia kan man dessutom klippa en för 5,5k!

Richie gillar detta.
  6. Richie

Richie Friends of KS

Instämmer!
    ImageUploadedByTapatalk1433498459.623155.jpg

MadeofChicken gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield