Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Dags för sticky med bra C24-handlare?

Diskussion i 'Diskussion' startad av JS, 8 augusti 2013.

1. JS
    Trådstartare

JS Friends of KS

Kommer ej ihåg om vi diskuterat detta innan, men det kanske vore en bra idé att skapa en sticky sida här där medlemmarna kan lägga in handlar de har goda resp dåliga erfarenheter av?

Dels blir det säkrare för KS-medlemmar att handla via C24 och dels slipper vi alla trådar kring C24 som ständigt poppar upp...

Vad sägs Denke, Spencer66 och daviden?

Bauuer, Nikola Mitic, morrism och 1 annan gillar detta.
  2. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Finns inte det redan...?

Edit: C24.... Det finns inte. Skapa en tråd, så får vi se aktiviteten i den först. :)

3. ZQT

ZQT The Banker

RomaOrologi
    Good guys, objekten enligt beskrivning och smidig affär för min del. 12 månaders garanti, även på begagnade objekt.

Kan vara lite svåra att få tag på ibland, vissa frågor får man skicka flera gånger.

morrism gillar detta.
  4. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Eftersom det inte framgår av tråden vare sig vad som säljs eller till vilket pris så indrar jag varför den ligger under Köp/Sälj?

Så jag flyttar detta till Diskussion... ;)

5. JS
    Trådstartare

JS Friends of KS

Tjao - den hamnade under K&S eftersom förslaget är att det ska finnas en sån tråd just under K&S. Jag har nu skapat en sån som jag hoppas du eller daviden gör sticky. När den är sticky så kan vi helt enkelt radera denna tråden helt. Aight?

Mårtenssons ur Brookfield