• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daion

B

Banankontakt

Guest
Snabb och smidig affär när jag sålde Daion ett bandbytarverktyg.
Helt klart Good Guy! :)
 

Subsec

Rolex
2-Faktor
En till affär med Christer och som vanligt väldigt trevlig! 100% GG och gör gärna affärer igen!
Mvh Niklas
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Sålt ett Rocka band utan bekymmer. Blixtsnabb betalning, trevlig kommunikation och alltid kul att hörs att motparten är nöjd efter leverans.
 

DG

Panerai
2-Faktor
Sålt till @Daion . Mycket trevlig och smidig kommunikation, samt blixtsnabb betalning. Skulle inte tveka på att göra affär igen.
Helt klart 100% Goodguy!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålde 2 AW straps till Christer. Trevlig kommunikation både innan och efter. Snabb betalning!!
Helt klart good guy!!
 

eblomgren

Omega
Extremt smidig och snabb försäljning till Christer och även fast jag erbjöd att fota mer bilder på klockan så litade han på min beskrivning i annonsen. Absolut 100% gg och jag gör gärna fler affärer med Christer.
 

Edin

Panerai
Sålde en jacka genom KS till Daion.
Mycket vänlig herre att ha och göra med som ger snabb återkoppling via PM/SMS och betalning via Swish utan minsta strul. 100% Good Guy!!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka till denne mycket trevlige herre. Rekordsnabb affär och blixtsnabb betalning! (Synd bara att postnord tog flera dagar på sig med leveransen, men till slut anlände paketet). Bra och trevlig kommunikation hade vi också. Rekommenderar varmt denne 120% Goodguy!
 

MrJohn

Omega
Jag sålde en Zelos till denna mycket trevliga man. Det är sällan man för göra så smidiga affärer och jag vill verkligen rekomendera Christer och hoppas vi kan göra affärer igen. 100% goodguy!!
 

Andre35

Omega
Sold my watch on the marketplace. Thanks to user :D Daion :D for the perfect transaction. He is definitely a goodguy! Great communication and always kept me up to date. Thanks Christer and a lot of happy days with YOUR ZRC.
Regards
André
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag sålde en lite finare kniv till @Daion och allt gick väldigt smidigt. Snabb betalning och en seriös och trevlig känsla rakt igenom. Detta är en kanonkille!
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Värt att upprepas (efter ytterligare en lyckad affär/kontakt): @Daion är
A54C385A-05DA-44BB-A823-0E719D2D5E30.jpeg
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Nu har jag och @Daion gjort affärer igen. Knivar för friliftsliv den här gången. Jättebra kommunikation och snabb betalning. Inget att anmärka på över huvud taget!
 
Topp