• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dalle

Reko

Cartier
2-Faktor
Mycket trevlig kille!
Sålt en klocka till Dalle. Affär gjordes upp över en kopp kaffe, ackompanjerat av trevliga samtal. Bara gott att säga om Dalle!
100% Goodguy!
 

eastwood

Rolex
2-Faktor
Köpt en Aquaracer på distans av @dalle. Bara gott att säga, smidig affär och trevlig kommunikation hela vägen. Rekommenderas varmt, solklar goodguy. :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt en Sinn EZM3 till Dalle. Grymt smidigt! Och trevligt. Inget att anmärka på!

Gör gärna affärer igen.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Krängde en Heritage Conquest till denna trevliga kille. Snabba ryck o inga krångligheter. Precis det man önskar av en köpare:)
100% Goodguy i mina ögon!!!
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Köpt en andra klocka av @dalle. Finns absolut ingenting att anmärka på negativt. Tvärtom snabbt levererat, och väl förpackat. Allt i sin ordning.

Rekommenderas varmt!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Sålt en klocka i 50k klassen till denna herre. Extremt smidig att ha att göra med, snabb betalning och trevlig kontakt rakt igenom! Gör gärna affär igen!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt Sinn på distans. Väldigt trevlig kommunikation och svarade på alla frågor jag hade. För kontroll bad jag om en specifik bild av klockan som kom väldigt snabbt :)

Snabb som attan att lägga på lådan dessutom.

Mycket trevlig upplevelse! Goodguy!
 
Topp