• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Damasko DA44 sista pris 9700:-

matlun

Omega
Hade jag varit James Bond så hade jag haft en Damasko. Men... nu är jag tyvärr inte det, även fast jag leker det ibland. Men denna tyska får vandra vidare ( låter nästa som att jag inte gillar tyskor, det gör jag men jag gillar japanskor bättre.);)

Tror inte klockan behöver någon närmare presentation utöver att den klarar ett 3:e världskrig förmodligen utan en skråma. För er som inte känner till märket, lite info... http://www.damasko-watches.com/europe/models/three-hand-models/rotating-bezel/da44

Den är regulerad så det skriker om det, 2 sek på 7 dagar när jag mätte för ett par månader sen
Inhandlades på toptime.eu förra sommaren och 3 års garanti ingår, alltså till Juli -18.
Allt som var med vid inköp finns givetvis kvar.

På insidan av spännet så är det damm och inget annat.
Lite bilder...




image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.png

Pris: Förr 11000:- 12500:- 13000:- 13500:- 14000 svenska riksdaler förr 15000:-
Stålarmbandet inhandlades i maj och är knappt använt.

F2f i Uppsala/Kungsängen med omnejd
Skickas den bjuder jag på frakten.
Retur: Ingen vid f2f. Skickas den så gäller 24h efter mottagande.

Danke!
 
Senast ändrad:
Topp