Laddar...
Klockor och Urmakeri hos Klockmaster-Stockholm

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Damer! GS sida för er.

Diskussion i 'Kobra Kai' startad av Molle, 31 augusti 2016.

1. Molle
    Trådstartare

Molle Kambei Kobra Kai

Utforskaren, Cosmograph, Triumf och 7 andra gillar detta.
  2. Urkvinnan

Urkvinnan Präst

Kul! Tack för tipset. Dessvärre får jag nog stoppa en babelfisk i ögat för att förstå vad det står. Min japanska är inte så bra. Men jag tror att jag ändå förstår andemeningen. Det finns GS även för damer. Jag ser fram emot en version på engelska :)

Denke och Equilibrium gillar detta.
  3. Molle
    Trådstartare

Molle Kambei Kobra Kai

Google translate eller så surfar du med Chrome webbläsare. Bilderna behöver ju inte översättas iaf.

4. Urkvinnan

Urkvinnan Präst

Jag använder Google translate och fick dagens garv. Jag är uppriktigt tacksam för tipset om sidan, men ser fram emot en engelskspråkig version. Och det är väldigt fina klockor med egenskaper jag värdesätter.
    "säkerligen vattentät
    Eftersom vattnet i stark 10 vattentryck också , även om det tar vattnet när du har en plötslig regn och vatten runt hushållssysslor , kan du spenderar med tillförsikt utan att ta bort klockan."

JesperO, sherwan, Camo00 och 3 andra gillar detta.
  5. Spindel

Spindel Biskop

Har du någonsin använt Google translate för japanska? :p

Molle gillar detta.
  6. Molle
    Trådstartare

Molle Kambei Kobra Kai

Många gånger. Man får läsa mellan raderna.

Stefanweei, sherwan, SkitOxe och 1 annan gillar detta.
  7. snajgel

snajgel Friends of KS

Från:
    stockholm
    Hemligheten med att använda Google translate är att översätta till engelska. Vet iofs inte om det blir bättre när det gäller japanska men de flesta andra språk blir det bättre av.
    Har för mig att om men väljer svenska så ska den först översätta originaltexten till engelska och sedan till svenska.

8. nissehult

nissehult Friends of KS

True that. Google använder sig av statistik översättning, tex genom att jämföra samma texter som finns både på engelska och japanska. Självklart finns det fler engelska/japanska texter än svenska/japanska. Sen så kan det finnas viss humor i att översätta svenska till japanska till engelska till svenska igen :)

Bra länk ändå @Molle

snajgel och Molle gillar detta.
  9. Herr_Katt

Herr_Katt Stadsbo

Dammodellerna ser för små ut, iaf om kvinnorna i fråga är under 50 år :confused: (högst personlig åsikt)