Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Damklocka med grym lume?

Diskussion i 'Diskussion' startad av JohanHLM, 26 januari 2013.

1. JohanHLM
    Trådstartare

JohanHLM Friends of KS

Brukar bli aningen irriterad då frugan mitt i natten kan fråga vad klockan är precis då jag håller på att somna och eftersom hon snart fyller år skulle det passa att ge henne något med bra lume så hon själv kan kolla det.
    Hon är totalt ointresserad av klockor (därmed funkar det lika bra med quartz som automat) och har ganska tunna handleder.
    Hade tänkt mig något för 1-2tkr (nytt el. beg), t.ex. kanske det skulle fungera med en vit Seiko monster som jag kan tycka är lite unisex dock kanske den blir för klumpig. Finns det något annat för en billig peng?

2. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Mondaine gör sängklockor med tritium tubes. Kostar 2000kr om jag inte minns fel och kan beställas hos Klockmaster.

Finns även för handleden med svart eller vit urtavla.

3. JohanHLM
    Trådstartare

JohanHLM Friends of KS

Tackar för förslaget men tanken var ett armbandsur som hon även kan använda övrig tid på dygnet då hon behöver kolla tiden med tanke på annat än hur många timmar hon hinner sova innan det är dags för lillkillen att amma :)
    Tyckte tyvärr inte denna var tillräckligt feminin.

4. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

victorinox vet jag har dammodeller och bra lume.
    om det sedan är ett märke som du gillar får du själv avgöra.

Med vänlig hälsning,

5. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Sånt som får mig som singel att dra på smilbanden. :D Har tyvärr inga tips på klockor.

6. JohanHLM
    Trådstartare

JohanHLM Friends of KS

Hehe, hon vet att tusen frågor mitt i natten inte är min grej men hon klarar lik förbannat inte av att låta bli :)

Mårtenssons ur Brookfield