• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dane and sons

galácticon

Patek
2-Faktor
Hej,
Någon som handlat av Dane and sons (Malta)? Har sökt på forumet men inte hittat ngt matnyttigt. De har ett par klockor som jag kan tänka mig att ta över ägandet på :)
Tacksam för hjälp!
//Rasmus
 

M.U

Rolex
Har du varit i kontakt med dom? Ett tips är att alltid köpa säljaren och tänk riktigt hårt innan du för över pengar. Googla runt lite o sök. Har varit mycket bedrägeri det senaste och skulle vara tråkigt att se ett fall till...

Annars är en flygis ner till Malta inte alls dyrt! Sen kan du passa på att ta en weekend och några kalla när du ändå är igång ;)
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Har du varit i kontakt med dom? Ett tips är att alltid köpa säljaren och tänk riktigt hårt innan du för över pengar. Googla runt lite o sök. Har varit mycket bedrägeri det senaste och skulle vara tråkigt att se ett fall till...

Annars är en flygis ner till Malta inte alls dyrt! Sen kan du passa på att ta en weekend och några kalla när du ändå är igång ;)
Jag har kontaktat dem och de känns riktigt bra; snabba svar, bra engelska, bra svar och de går inte med på vilken prutning som helst ;) Dock är det alltid svårt. Hittar lite om dem.
Haha - hade det inte varit så att jag ska köpa åt en polare hade jag tagit första bästa flyg ner :D
 
Topp