Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Daniel Cruz Vera

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Daniel Cruz Vera, 30 november 2015.

1. Daniel Cruz Vera
    Trådstartare

Daniel Cruz Vera Borgare

Från:
    Stockholm
    Hej! Skriv gärna en liten rad här om du gjort en affär med mig :)

2. Aarrgghh

Aarrgghh Bonde

Från:
    Eslöv
    Daniel är en trevlig kille som levererar precis det som står i annonsen. Rekommenderas!

3. Donorvar

Donorvar Bonde

Mycket bra köpare! Snabbt och trevligt, precis som det ska va :) Rekommenderas verkligen!

4. Case

Case Borgare

Från:
    Den andra sidan
    Köpt Bulovadykare av Daniel. Trevlig kille, allt som utlovat. Good Guy!

5. Olof Bergström

Olof Bergström Bonde

Från:
    Göteborg
    Köpt en Samsung smartklocka av Daniel. Skickades på nolltid! Supertrevlig kontakt! Rekommenderas varmt!

6. Wiliamo

Wiliamo Präst

Köpt två vintageklockor F2F av Daniel. Mycket trevlig kille och klockorna var precis som utlovade. Goodguy till fullo! :)

7. charles8

charles8 Bonde

Trevlig säljare! Affären gjordes F2F utan några som helst problem! 100% good guy!

8. Samps

Samps Borgare

Från:
    Västerås
    Köpt OT av @Daniel Cruz Vera på distans. En mycket trevlig affär och allt kom välpaketerat och enligt beskrivning. Rekommenderas varmt!

9. Subby

Subby Borgare

Från:
    Stockholm
    Idkade byteshandel med herren, helt klart en goodguy :)

10. Wiliamo

Wiliamo Präst

Köpte en klocka av en annan medlem på forumet som i sin tur hade köpt den av Daniel. När jag upptäckte att länken inte hade tillräckligt med bitar för att passa min handled skickade Daniel dessa till mig utan att jag ens behövde betala portot. En klockbroder for sure, good guy!

Daniel Cruz Vera gillar detta.