Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Database of stolen.......

Diskussion i 'Diskussion' startad av paradis, 12 november 2013.

1. paradis
    Trådstartare

paradis Friends of KS

Från:
    Malmö
    Hej, tittade i mina gamla viktiga "Dokument"på datan, ock såg att jag har faktiskt, kontrollerat ock registrerat mina klockor i ( Watchsearcher.com) Detta är en data bas över stulna SWISS lyx klockor. Innan köpet så kan man skicka ett mail ock fråga om klockan med nummer XXXXX finns i deras data,registrerat som stulen eller ej. När man senare har köpt en klocka, så kan man också få den registrerat hos företaget i sitt namn. Man får ett kort på att du är ägare till klockan. Du får också ett papper som du måste skriva på ,ock skicka tillbakamed post. Allt detta går genom Email, så att man behöver en skrivare, för att få det på papper. Hoppas att detta kan hjälpa någon. mvh Paradis

Icaras, _jonte, mrMyagi och 8 andra gillar detta.
  2. _jonte

_jonte Friends of KS

Tack för tipset, ska kolla upp det!

Mårtenssons ur Brookfield