• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Mvnordlander

Cartier
Jobbig dag att äga en 1601 eftersom februari inte matchar datejustens datumhjul. Oj vad man fick snurra när man kom på att det inte fanns en 29e februari.
IMG_1060.JPG
 

Ticktack22

Breitling
Oj så många vackra ur!! Men var är damerna på detta forum?
Jag har ingen DJ men funderar på en DJ Midsize, svart med diamanter, på oysterlänk.
Ni som kan vad är skillnaden mellan 68274 och 178274?
Jag har inte så många klockor och har aldrig köpt begagnat. Jag har dock hittat en på Chrono24 från 1989, utan anmäkrningar och skador för strax under 50'. Tyvärr inga service papper..... Vad tycker ni? Är den värd det?
tacksam för råd,
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Oj så många vackra ur!! Men var är damerna på detta forum?
Jag har ingen DJ men funderar på en DJ Midsize, svart med diamanter, på oysterlänk.
Ni som kan vad är skillnaden mellan 68274 och 178274?
Jag har inte så många klockor och har aldrig köpt begagnat. Jag har dock hittat en på Chrono24 från 1989, utan anmäkrningar och skador för strax under 50'. Tyvärr inga service papper..... Vad tycker ni? Är den värd det?
tacksam för råd,

Jodå, vi är få men vi finns! ;)
Här är mina två datejust:

IMG_7587.JPG
178274

IMG_7130.JPG

16234
 

Falken

Panerai
Någon med tips på aftermarket oysterlänk till en 1601? Vill testa på känslan lite innan jag slår till på den riktiga :)
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Vart kan man köpa en bra aftermarket jubilee? Köpte något skit på ebay med runda skruvar och ändlänkar som inte passar.
 
Topp